دل جدیدترین لپ‌تاپ هیبریدی خود را معرفی کرد

دل جدیدترین لپ‌تاپ هیبریدی خود را معرفی کرد
زمان مطالعه: 3 دقیقه

شرکت دل که در تولید لپ‌تاپ‌های هیبریدی ارزان قیمت به خوبی شناخته شده است، این بار یکی از جدیدترین نوت‌بوک‌های هیبریدی لوکس و گران قیمت خود را معرفی کرد. این لپ‌تاپ که در سری اینسپایرون 7000 شرکت دل تولید می‌شود، Dell Inspiron 7378 نام دارد. مدل پایه آن چیزی در حدود 800 دلار قیمت دارد و از جدیدترین فناوری‌های روز دنیا در ساخت لپ‌تاپ بهره‌مند شده است.
   

لپ تاپ دل مدل 7378

 
 
 مدل Core i5 این دستگاه به جدیدترین پردازنده‌های اینتل موسوم به اسکای‌لیک مجهز شده است. علاوه بر آن حافظه ذخیره‌سازی 256 گیگابایتی حالت جامد (SSD)، حافظه رم 8 گیگابایتی، استفاده از جدیدترین نسل پورت‌های کاربردی مانند پورت USB-C و استفاده از یک دوربین مادون قرمز با قابلیت تشخیص چهره Windows Hello از ویژگی‌های برتر این لپ‌تاپ محسوب می‌شوند.
 اما اگر قصد افزایش قدرت این لپ تاپ را دارید، مدل پردازنده Core i7-7500U همراه با 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت SSD با قیمت حدودی 1000 دلار به فروش می‌رسد. همچنین این مدل دارای یک صفحه نمایش لمسی 13.3 اینچی استاندارد است که از کیفیت بالایی نیز برخوردار شده است.
 درب آلومینیومی و صفحه کلید نقره‌ای این لپ‌تاپ، به همراه لوگوی مشکی رنگ دل و لبه‌های براق، جلوه خاصی به دستگاه بخشیده و این دستگاه 13.3 اینچی را به یک لپ‌تاپ لوکس تبدیل کرده‌اند.

   

 دل اینسپایرون 7378

 
 
 در مهمترین قسمت طراحی لپ‌تاپ 7378 باید عنوان داشت که در ساخت آن از دو لولای مخصوص برای اتصال صفحه نمایش به بدنه استفاده شده که قابلیت هیبریدی شدن دستگاه و قرار گرفتن صفحه نمایش بر روی بدنه را به دنبال دارد. اینگونه طراحی پیش از این در سری لپ‌تاپ‌های هیبریدی لنوو با نام یوگا مشاهده شده است. در نتیجه انتخاب حالت ایستاده برای ارائه سخنرانی یا نشان دادن فیلم، حالت خیمه‌ای برای استفاده بهتر از برنامه‌های لمسی، و حالت تبلت با صفحه نمایش رو به بالا و صفحه کلید رو به پایین برای مرور وب و یا مشاهده ویدئو امکان پذیر است.
 لازم به ذکر است انواع مختلفی از پورت‌ها از جمله USB 3.0، HDMI، USB-C، DisplayPort و جک صوتی در آن به کار گرفته شده است. همچنین اتصال به شبکه از طریق وای فای و سیستم بلوتوث وایرلس برای این دستگاه امکان پذیر می‌باشد.
 در طراحی کیبورد 7378، از نور پس‌زمینه با دو سطح روشنایی متفاوت استفاده شده است. برای تایپ کردن با کیبورد این دستگاه کافیست فشار ملایمی بر روی دکمه های آن وارد نمایید.

   

 لپ تاپ دل 7378

 
 
 صفحه نمایش این دستگاه هیبریدی نیز مانند بسیاری از صفحه نمایش‌های لمسی دیگر مستعد انعکاس نور است، اما با کمک فناوری IPS از زاویه دید وسیع و کنتراست خوبی بهره‌مند شده است. این صفحه نمایش قابلیت نشان دادن عکس‌های با کیفیت و فیلم‌های 1080 را نیز داراست.
 در کل محصولات سری اینسپایرون دل یکی از موفق‌ترین لپ‌تاپ‌های تولیدی این شرکت محسوب می‌شوند. تا حدی که برخی از لپ‌تاپ‌های اولیه این سری با رم و حافظه ذخیره سازی کمتر نسبت به سایر رقبا، از عملکرد بهتری برخوردار هستند. علاوه بر ظرافتی که در نوع طراحی این لپ‌تاپ به کار گرفته شده، استقامت بدنه یکی از ویژگی‌های بارز آن محسوب می‌شود.
 با وجود آنکه لپ‌تاپ 7378 در دسته لپ‌تاپ‌های لوکس و گران قیمت شرکت دل قرار می‌گیرد، اما باید عنوان داشت که این محصول نسبت به سایر رقبا از قیمت بسیار خوبی برخوردار شده است. بر همین اساس به نظر می‌رسد در صورت تولید انبوه، با استقبال خوبی از سوی کاربران در سراسر جهان روبرو شود.

  

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.