تبلت لنوو مدل Tab 2 A8 و صفحه نمایش روشن و رنگی آن

تبلت لنوو مدل Tab 2 A8 و صفحه نمایش روشن و رنگی آن
زمان مطالعه: 2 دقیقه

اگرچه امروزه فبلت ها از محبوبیت بالایی برخوردارند اما تبلت با اندازه متوسط همچون Lenovo Tab 2 A8 نیز همچنان توجه شما را به خود جلب می کنندTab 2 . با وجود داشتن صفحه نمایش 8 اینچی شفاف، باتری افسانه ای و قیمتی مقرون به صرفه، یکی از گزینه های حتمی برای هر فروشگاهی است. این دستگاه با پردازنده ای از نوع Intel   Atom به خاطر پشتیبانی از Android 5.0 Lollipop، عملکردی مطلوب را ارائه می دهد. 

تبلت لنوو مدل Tab 2 A8
  

 تبلت لنوو مدل Tab 2 A8  با وجود بدنه پلی کربنات فلزی آبی، ظاهری براق به خود گرفته است. لوگوی لنوو نیز در قسمت عقب دستگاه، کوچک و با رنگ نقره ای قرار دارد. پورت های  SIM و  MicroSD در سمت راست و جک هدفون و پورت  MicroUSB در بالای آن جای گرفته اند. تبلت  لنوو مذکور دو اسپیکر دارد در بالا و پایین صفحه نمایش دیده می شوند. دوربین 2 مگاپیکسلی در بالای صفحه نمایش و لوگوی لنوو با رنگ نقره ای در پایین صفحه نمایش قرار دارند. دکمه های صدا و پاور نیز در سمت راست Tab 2  هستند.  Tab 2 با ابعاد 8.27×4.9×0.4 اینچ و وزن 11.2 اونس از Acer Iconia Tab 8 ضخیم تر اما سبک تر می باشد و وزن تقریبی مانند Amazon Fire    HD 7 دارد. 
   

تبلت لنوو Tab 2 A8

 
 صفحه نمایش این تبلت  با وجود قیمت پایین 8 اینچی HD IPS می باشد. این تبلت با پردازنده Intel Atom Z3745 و 2 گیگابایت رم برای وبگردی، گوش کردن موسیقی یا تماشای فیلم مناسب است. البته نکته ای که باید به آن اشاره کرد این است که این تبلت بودجه ای زمان انجام چند کار همزمان محدودیت هایی از خود نشان داده است.  

 تبلت Tab 2 A8
  

 دوربین 5 مگاپیکسلی تبلت لنوو مدل Tab 2 A8  تصاویر بسیار زیبا و واضحی را از   اطراف و جزئیات آن می گیرد. وبکم 2 مگاپیکسلی به آن اندازه قوی نیست و سلفی هایی با رنگ آمیزی متعادل می گیرد. این دستگاه در تست باتری Laptop Mag در حالت وبگردی با Wi-Fi با وضوح 150 نیت می تواند 11 ساعت و 32 دقیقه دوام بیاورد.این مقدار 3 ساعت بیشتر از میانگین این طبقه بندی، بالغ بر 3 ساعت بیشتر از Fire HD 7 و بالغ بر 4 ساعت بیشتر از Iconia Tab 8 می باشد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.