تبلت جدید سامسونگ چه ویژگی‌های منحصر به فردی دارد؟

تبلت جدید سامسونگ چه ویژگی‌های منحصر به فردی دارد؟
زمان مطالعه: 4 دقیقه

دنیای فناوری هر روزی با یک محصول خاص طرفداران خود را شگفت‌زده می‌کند. گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و رایانه‌ها جزو جدایی‌ناپذیر زندگی بشر هستند که روز به روز پیشرفته‌تر می‌شوند. تبلت جدید سامسونگ که اخبار تازه رسیده از آن هم باعث شده است تا دنیای تکنولوژی را به سمت خود بکشد، مدتی است معرفی شده است. حال می‌خواهیم قبل از به بازار آمدن این تبلت، با توجه به اخبار رسیده از کمپانی سامسونگ، این تبلت را بشناسیم و از خصوصیت منحصر به فرد آن بگوییم. با ما همراه باشید.

سامسونگ و پیشینه آن در زمینه تبلت

سامسونگ یکی از بهترین کمپانی‌هایی است که در زمینه گوشی‌های همراه و تبلت در سطح جهانی فعالیت دارد. این کمپانی در تمام طول سال‌های فعالیت خود، تلاش کرده است تا طرفداران و مشتریان خود را راضی نگه دارد. به‌علاوه خلاقیت و تکنولوژی‌های مورد استفاده در محصولات این کمپانی هم از دیگر مواردی است که همیشه بازار لوازم الکترونیکی را شگفت‌زده کرده است. در سال‌های اخیر، مشتریان بیشتر به دنبال محصولاتی خاص و متفاوت بوده‌اند. به همین علت، کمپانی سامسونگ هم سعی کرده تا روز به روز محصولاتی خاص و منحصر به فرد را به بازار عرضه کند و افراد مشکل‌پسند را هم در بین مشتریان خود نگه دارد.

تبلت‌های سامسونگ مانند Galaxy Tab S7 SM-T875 با رم 8 گیگابایتی خود توانسته است به‌عنوان یک تبلت قدرتمند و پرچمدار ظاهر شود. همچنین Galaxy Tab A8 10.5 SM-X205 با عملکرد عالی که دارد مشتریان زیادی را از آن خود کرده است.

تبلت سامسونگ Galaxy Tab A8 10.5 SM-X205 هم با قیمت مناسب خود باز هم کیفیت بالایی داشته است و جزو پرفروش‌ترین تبلت‌ها در زمان خود بود.

حال این کمپانی با ساخت تبلت جدید سامسونگ، افراد زیادی را منتظر عرضه این محصول در بازار نگه داشته است.

تبلت جدید سامسونگ slideable

تبلت جدید سامسونگ چگونه است؟

البته باید بدانید که اخبار زیادی از مشخصات تبلت جدید سامسونگ در دسترس نیست. فقط با نمایشی کوتاه از این محصول توسط کمپانی در رویداد نوآوری اینتل، خود را سر زبان‌ها انداخته است.

این تبلت توسط جی اس چوی در این رویداد، تبلت جدیدی را معرفی کرد که دارای نمایشگر قابل ارتقا است. این نمونه تبلت توسط جی اس چوی به‌عنوان اولین “slideable” نامیده شد.

این تبلت دارای یک پنل OLED قابل چرخش است که می‌تواند به‌عنوان یک صفحه‌نمایش 13 اینچی عمل کند. در حالت عادی پنل 13 اینچی است و می‌توان با زدن یک دکمه، تبلت را به یک دستگاه 17 اینچی تبدیل کرد و مجدداً به اندازه 13 اینچی اولیه خود بازگرداند.

نمونه اولیه این تبلت جدید سامسونگ، مانند نمایشگرهای قبلی موجود در بازار از یک طرف گسترش نمی‌یابد؛ بلکه پنل OLED از دو طرف تبلت و با حالت طبیعی‌تری گسترش می‌یابد. احتمالاً این نمایشگر با توجه به نیاز فرد بتواند به‌صورت خودکار نیز نمایشگر را تغییر سایز دهد.

گمانه‌زنی‌هایی در مورد تبلت جدید سامسونگ

با توجه به این که مدت زمان کمی از معرفی این تبلت و ساخت اولیه آن توسط کمپانی سامسونگ نگذشته؛ اما ذهن افراد زیادی را به خود مشغول کرده است. با این حال اطلاعات زیادی در مورد این تبلت سامسونگ در دسترس نیست.

کمپانی سامسونگ اعلام کرده است که این نمایشگر شگفت‌انگیز و خاص پس از طی مراحل ساخت و بررسی بیشتر، به بازار عرضه می‌شود. حتی کمپانی سازنده از مشخصات فنی از جمله، رم دستگاه، رزولوشن، دوربین و تکنولوژی‌های جانبی دیگر موجود بر روی تبلت اطلاعاتی نداده است و می‌توان گفت که در حال حاضر مانور اخبار این تبلت روی همین تغییر سایز صفحه نمایشگر است.

با این حال گمانه‌زنی‌هایی که در این مورد انجام گرفته است نشان می‌دهد که احتمالاً این محصول همانند تبلت‌های جدید سامسونگ موجود در بازار، مانند Galaxy Tab S7 SM-T875 دارای رم بالا و حداقل ۸ گیگابایتی هستند.

تبلت جدید سامسونگ slideable

قیمت تبلت جدید سامسونگ

هنوز مشخص نیست هزینه ساخت این تبلت چقدر است؛ اما به احتمال زیاد جزو محصولات گران قیمت در زمان عرضه خواهد بود. البته این نکته را هم باید در نظر داشته باشید که سامسونگ معمولاً قیمت‌گذاری مناسبی را هم با توجه به کیفیت محصولات عرضه شده، روی محصول خود قرار می‌دهد. پس حتی بالا بودن قیمت نیز با در نظر گرفتن تکنولوژی‌ها و کارایی تبلت انجام می‌گیرد.

تبلت جدید سامسونگ برای چه کاربرانی مناسب است؟

احتمالاً کاربران زیادی هستند که دوست دارند، اخبار تبلت و گوشی‌های هوشمند را دنبال کنند و به محض ورود آن‌ها به بازار خرید خود را انجام دهند. این تبلت با توجه به کارایی که دارد برای کاربرانی که زمان زیادی را به گیم، تماشای فیلم و حتی استفاده از نرم‌افزارهای مهندسی و گرافیکی می‌گذرانند، یک گزینه مناسب است و ارزش خرید دارد. با این حال هنوز هم نمی‌دانیم سامسونگ چه قدر قرار است روی مشخصات فنی، کارایی و تکنولوژی‌های جانبی این محصول مانور دهد.

نتیجه‌گیری و جمع‌بندی

در رویدادی مربوط به شرکت اینتل، مدیرعامل سامسونگ تبلت جدید این کمپانی را به نمایش گذاشت که به لطف نمایشگر قابل چرخش خود می‌تواند از دو طرف گسترش یابد و اندازه 13 اینچی خود را تا 17 اینچ افزایش دهد. اطلاعات زیادی در مورد مشخصات و ویژگی‌های این تبلت در دسترس نیست؛ اما ظاهر آن نشان‌دهنده یک تبلت منحصر به فرد و خاص است که مشابه آن را در بازار تاکنون ندیده‌ایم. گمان می‌رود که بتوان این تبلت را از راه دور با ریموت کنترل هم تغییر اندازه داد. تبلت جدید سامسونگ برای کاربران زیادی از جمله افرادی که مدت زمان زیادی از تبلت برای نمایش فیلم، تولید محتوا، بازی و نرم‌افزارهای مختلف استفاده می‌کنند، یک گزینه عالی است. احتمالاً باید منتظر قیمت بالای تبلت جدیدی باشیم که سامسونگ به نمایش گذاشته است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.