برگزاری جشنواره تابستانه محصولات فوجیتسو

برگزاری جشنواره تابستانه محصولات فوجیتسو
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

شرکت بهین تکنولوژی از علاقه مندان محصولات فوجیتسو دعوت می نماید تا در جشنواره تابستانه امسال که با ارایه مدل های 2011 نوت بوک ها و Tablet PCهای فوجیستو همراه می باشد، شرکت نموده و از جوایز متنوع نقدی و غیر نقدی این جشنواره بهره مند شوند.

  

  

  

سری جدید نوت بوک های فوجیتسو با برخورداری از پردازنده های Sandy Bridge، طراحی جدید و زیبا و ارتقا در عملکرد و کارایی، پاسخگوی سلیقه و نیاز شما در هر سطحی خواهند بود.

  

  

  

  

  

با Tablet PCهای فوجیتسو شما می توانید در هر مکان و هر زمانی به امور مدیریتی خود پرداخته بدون آنکه نگران سفرهای متعدد کاری و تمام شدن شارژ دستگاه باشید. با نوت بوک های AH-531 GFO فوجیتسو می توانید نرم افزار های سه بعدی خود را اجرا کرده و از انجام بازی های به روز کامپیوتری لذت ببرید و چنانچه به دنبال دستگاهی سبک برای انجام امور روزانه و اداری هستید، می توانید از نوت بوک های سری S-751 و S-761 با قابلیت های خاص استفاده کنید.

  

  

  

در این جشنواره که از 15 مرداد تا 15 شهریور برگزار می شود، شما با انتخاب یکی از نوت بوک ها فوجیتسو، می توانید برنده تخفیف ویژه جشنواره و یا محصولاتی چون مودم، روتر، اسپیکر، Air Command و … باشید.

  

  

  

  

برای مشاهده لیست قیمت لطفا اینجا کلیک کنید.

  

  

  

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.