بروز رسانی های فوق العاده درسری پر طرفدار لپ تاپ لنوو ThinkPad X1

بروز رسانی های فوق العاده درسری پر طرفدار  لپ تاپ لنوو  ThinkPad X1
زمان مطالعه: 3 دقیقه

شرکت لنوو اعلام داشت تا دو ماه آینده قصد دارد بروزرسانی های جدیدی را در لپ تاپ های قابل حمل خود، به خصوص سری تینک پد به اجرا بگذارد. بروزرسانی های جدید لنوو قرار است در بیشتر مدل های تولیدی و مطرح سال قبل میلادی انجام شود و لپ تاپ های پرطرفدار سری ThinkPad X1 بیشتر در تیررس این موضوع قرار دارند.
 
 لپ تاپ لنوو سری X1 Carbon  و Yoga که در سری لپ تاپ های فوق العاده و قابل حمل ThinkPad X1 دسته بندی می شوند، در سال گذشته با استقبال بسیار خوبی از سوی کاربران مواجه شدند. بر همین اساس در برنامه ریزی های اولیه شرکت لنوو برای سال 2017، بروزرسانی های جدید این سری در اولویت قرار گرفته اند. لنوو می گوید نهایتا تا اواخر ماه مارس میلادی سال جاری این تغییرات اعمال خواهند شد. اما این تغییرات مربوط به چه مواردی است و هدف لنوو از این کار چیست؟
  

 بروز رسانی در لپ تاپ لنوو مدل Thinkpad X1 Carbon

 
   

بروز رسانی در لپ تاپ لنوو سری X1 Carbon

 
 لنوو به عنوان یکی از برترین شرکت های تولید کننده لپ تاپ های هیبریدی در جهان شناخته شده است. لپ تاپ های هیبریدی این شرکت هم در زمینه کار و هم در زمینه بازی و فعالیت های روزانه مورد استفاده قرار می گیرند. مقامات لنوو در بیانه ای اعلام داشتند: “نسل بعدی محصولات لپ تاپ X1 ThinkPad، نوآوری های غیر قابل انتظار و تحول عظیمی از بر طرف کردن نیازهای مصرف کننده را به دنبال دارند.”
 
 سبک ترین لپ تاپ لنوو، لپ تاپ X1 Carbon  نام دارد که در حدود 2.5 پوند وزن داشته و صفحه نمایش آن به صورت IPS عرضه می گردد. لنوو می گوید نسل جدید  لپ تاپ با طول عمر باتری 15 ساعت عرضه خواهد شد و البته این موضوع به حجم کار شما بستگی دارد. به همین علت است که بسیاری از مهندسان از این لپ تاپ در پروازهایی با مسافت های طولانی استفاده می کنند، چرا که به طول عمر باتری آن ایمان آورده اند.
 علاوه بر بهبود عملکرد عمر باتری در این سری از  لپ تاپ لنوو، 3 پورت تاندربولت و یک سنسور اثر انگشت به کار گرفته شده است که همراه با یک تراشه مخصوص، پردازش های بیومتریک جهت پردازش امنیتی را بر عهده دارد. همچنین لپ تاپ کربن از ویژگی های یک دوربین مادون قرمز جدید بهره برده است که قادر به پشتیبانی از تشخیص چهره کاربر برای لاگین Windows Hello است.
  

 به روز رسانی لپ تاپ لنوو مدل X1 Carbon

 
   

انعطاف پذیری بیشتر برای لپ تاپ های Yoga و تبلت X1

 
 مدل Yoga شرکت لنوو نیز از بروز رسانی های جدیدی در طراحی مجدد، قلم قابل شارژ و صفحه کلید بهبود یافته بهره می برد. این دستگاه که با ایده های خلاقانه در ذهن طراحی شده است، به عنوان یک لپ تاپ دو منظوره به شما اجازه می دهد تا به عنوان یک تبلت و هم به عنوان یک لپ تاپ از آن استفاده نمایید.
 
 همانند لپ تاپ لنوو X1 کربن، مدل Yoga نیز در ویژگی های امنیتی و مجموعه کاملی از پورت ها از جمله 3 پورت تاندربولت بروزرسانی شده است. همچنین پشتیبانی 15 ساعته از روشن ماندن دستگاه با استفاده از باتری بی نظیر آن، استفاده Yoga در پروازهای طولانی مدت را آسان کرده است.
 احتمالا تغییر در گرافیک، بزرگترین ارتقاء مدل Yoga در سال 2017 خواهد بود. استفاده از صفحه نمایش جدید 14 اینچی OLED، گرافیک اینتل با پهنای باند بالا و حافظه با سرعت بالا از ویژگی های برتر این دستگاه عنوان شده است. شرکت لنوو ادعا می کند قلم لپ تاپ Yoga مجددا طراحی شده است و کاربران حس بی نظیری از آن را تجربه خواهند کرد. این قلم به شما اجازه می دهد تا در زمینه طراحی به طبیعی بودن موضوع بیشتر نزدیک شوید.
  

 به روز رسانی در لپ تاپ لنوو ThinkPad X1 Carbon

 
 
 تبلت لنوو X1 نیز در سال 2017 به روزرسانی های جدیدی را به همراه دارد. همانند لپ تاپ Yoga، این تبلت دومنظوره از انعطاف پذیری بی نظیری در ساخت بهره می برد. با وجود ارائه ویژگی های برتر در کلاس سازمانی، این تبلت دارای دوام سطح بالا، پنج ساعت عمر باتری اضافی، و ویژگی های طرح ریزی شده یکپارچه است.
 
 با توجه به رقابت شدیدی که در بازار فروش لپ تاپ و تبلت وجود دارد، شرکت لنوو همواره سعی کرده است تا کیفیت محصولات تولیدی خود را در بالاترین سطح ممکن نگه دارد و بتواند پاسخگوی نیاز تمامی کاربران خود باشد. بر همین اساس این شرکت آمریکایی چینی با زیر نظر گرفتن بازار و نیازسنجی دقیق کاربران، محصولات خود را با آخرین روش های فناوری بروزرسانی می کند و آنها را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

 
  

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.