امنیت سایبری در 2014 پیچیده تر خواهد شد

امنیت سایبری در 2014 پیچیده تر خواهد شد
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

خبر بد برای تمام بیزینس های بزرگ وکوچک این است که امنیت سایبری در سال ۲۰۱۴ پیچیده تر خواهد شد. انجمن بین المللی فن آوری اطلاعاتISACA  می گوید متخصصان IT و امنیت سایبری باید خود را برای تطبیق با تغییرات پر شتاب و پیچیده در ۲۰۱۴ مخصوصاً در بحث امنیت سایبری، حفاظت ازاطلاعات و داده های عظیم آماده کنند.
 سرعت تغییر مورد انتظار در سال ۲۰۱۴ فشار بسیار زیادی بر روی متخصصان تکنولوژی در محیط های کاری می گذارد. مثلا یکی از پژوهش های اخیر نشان می دهد که ۵۰ میلیارد دستگاه تا سال ۲۰۲۰ به اینترنت متصل خواهند شد که از همین الان باید به فکر تصمیم گیری ها و سیاست گذاری های امنیتی آن بود. 

 

 
 حجم بالای اطلاعات یکی دیگر از دغدغه های متخصصین حفاظت اطلاعات است. اطلاعات غیر قابل مدیریت اضافی مشکلاتی رادر حفاظت از آنان فراهم می کند. در سال ۲۰۱۴ بایستی داده ها کوچکتر شده و آن چه که می ماند بهتر و بیشتر کنترل شود. نیاز به افرادی که تجزیه و تحلیل های هوشمندانه دارند در سال ۲۰۱۴ رو به افزایش خواهد شد و شرکت ها باید برنامه ریزی کنند تا افرادی را با این مشخصات استخدام کنند. این انجمن سال ۲۰۱۴ را یکی از سال های مورد توجه در بحث امنیت و حفاظت دانسته و توصیه های خود به شرکت ها را بسیار جدی قلمداد می کند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.