اعلام قیمت آفیس 2021 توسط مایکروسافت

اعلام قیمت آفیس 2021 توسط مایکروسافت
زمان مطالعه: 2 دقیقه

کمپانی مایکروسافت پس از گذشت یک ماه از خبر انتشار بسته نرم افزاری محبوب خود، سرانجام قیمت آفیس 2021 را به صورت رسمی اعلام کرد. مجموعه نرم افزاری Office 2021 تغییراتی نسبت به نسخه پیشین دارد و البته شامل بهینه سازی های ظاهری نیز می شود که خبر خوبی برای کاربران به شمار می رود. همانند سال های گذشته، مجموعه نرم افزاری آفیس در نسخه های مختلفی عرضه خواهد و یک به روز رسانی نیز برای Microsoft 365 منتشر خواهد شد تا کاربران این سرویس نیز طعم به روز رسانی را بچشند.

طبق اعلام مایکروسافت، مجموعه Office 2021 همزمان با ویندوز 11 در تاریخ 5 اکتبر (13 مهر) به صورت رسمی منتشر خواهد شد و بلافاصله نیز در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. مهم ترین چالش پیش روی کاربران نسخه های قدیمی آفیس، عدم شفافیت در ارائه بسته ارتقا است که مایکروسافت در این خصوص هیچ اطلاعاتی منتشر نکرده و به نظر می رسد برنامه مشخصی برای ارتقا وجود ندارد.

اعلام قیمت آفیس 2021 توسط مایکروسافت

نسخه Office Home and Student که شامل نرم افزار های Word، Excel، PowerPoint، One Note و Microsoft Teams می شود، با قیمت 149.99 دلار به فروش خواهد رسید و نسخه Office Home and Business با افزودن نرم افزار Outlook و حق استفاده از افزونه های متعدد این بسته نرم افزاری با قیمت 249.99 دلار در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. کاربران Microsoft 365 نیز همانند گذشته باید مبلغ مورد نظر را بپردازند تا از این سرویس استفاده کنند.

در صورتی که قصد به روز رسانی سیستم عامل خود به ویندوز 11 را دارید، باید به این نکته توجه کنید که امکان استفاده از آفیس 2013 روی این سیستم عامل وجود ندارد و مایکروسافت توصیه می کند که برای درک بهتر تغییرات و دریافت تجربه بهتر از مجموعه Office 2021 استفاده کنید. با توجه به قیمت آفیس 2021 و البته الزام بسیاری از کاربران در سراسر جهان به خریداری مجموعه های نرم افزار به دلیل قانون کپی رایت و سایر مسائل حقوقی، به نظر می رسد که سود سرشاری از اواخر سال 2021 و به خصوص در سال 2022 به شرکت مایکروسافت برای فروش مجموعه آفیس و ویندوز 11 تزریق شود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.