اضافه شدن ۴ مدل جدید به خانواده کامپیوترهای شخصی FMV Series فوجیتسو

اضافه شدن ۴ مدل جدید به خانواده کامپیوترهای شخصی FMV Series فوجیتسو
زمان مطالعه: 6 دقیقه
فوجیتسو به تازگی خط تولید کامپیوترهای شخصی FMV Series خود را با رویکرد مصرف کننده جزء، آپدیت کرد. این محصولات تازه ۴ کامپیوتر شخصی هستند که در سه خانواده محصول این سری دسته بندی می شوند. این محصولات علاوه بر طراحی بهبود یافته و مشخصات فنی کارآمد، از نمایشگرهای لمسی سازگار با ویندوز 8 هم بهره می برند. فروش این مدل های جدید از ۷ ژوئن در ژاپن آغاز گشته است.

  
 نوت بوک LIFEBOOK UH90/L را می توان نازکترین اولترابوک دنیا دانست که از نمایشگر لمسی ۱۴ اینچی کریستال مایع IGZO بهره می برد و تصاویری بسیار با کیفیت تا رزولوشن ۳۲۰۰ در ۱۸۰۰ پیکسل تولید می کند. پردازنده مرکزی این اولترابوک متعلق به نسل چهارم پردازنده های خانواده اینتل و یک Core i5-4200U است.
  
 کامپیوتر رومیزی جدید ESPRIMO FH78/LD هم به سیستم صوتی پیشرفته و قدرتمندی مجهز شده که دارای ساب ووفر داخلی است و با خروجی حداکثر ۳۰ وات، صدایی شفاف و واضح را برای تان به ارمغان می آورد. در کنار این، با بهره گیری از یک نمایشگر کریستال مایع فول اچ دی ۲۳ اینچی، شما با ESPRIMO FH78/LD یک تجربه لذت بخش کامل از صدا و تصویر را در کنار یکدیگر خواهید داشت.
  
 سرویس My Cloud فوجیتسو برای کامپیوترهای شخصی هم به تازگی آپدیت شده که همراه با بهبودهایی در کارایی بوده است. علاوه بر کارایی، این سرویس کاربران را قادر می سازد از برنامه های تلویزیونی که بر روی سیستم سینمای خانگی ضبط کرده اند، در اسمارت فون های شان بهره ببرند. علاوه بر این، به لطف پشتیبانی سرویس کلود فوجیتسو از تهویه های مطبوع جدید خانگی، شما می توانید آنها را از روی کامپیوتر و لپ تاپ تان کنترل کنید. البته برای این کار تهویه مطبوع دیواری شما باید امکان اتصال به سیستم اتوماسیون منزل بلکین را داشته باشد. علاوه بر آن فوجیتسو به دنبال راه های جدیدی است تا کاربران از طریق مای کلود، لذت بیشتری از کامپیوتر شخصی شان ببرند.
  
 مشخصات فنی محصولات
  
 ۱اولترابوک LIFEBOOK UH90/L: نازکترین اولترابوک دنیا، با نمایشگر LCD رزولوشن بالا و صفحه لمسی
 اولترابوک «ساخته شده در ژاپن» نشانه ای از محصولی باریک اندام، به زیبایی و سرسختی مثال زدنی شمشیر ژاپنی است. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 – نمایشگر عریض ۱۴ اینچی که در قالب استاندارد لپ تاپ های ۱۳ اینچی گنجانده شده است.
 – پنل نمایشگر پیشرفته LIFEBOOK UH90/L از تکنولوژی IGZO بهره می برد و توانسته به رزولوشن بسیار بالای ۳۲۰۰ در ۱۸۰۰ پیکسلی دست پیدا کند. تراکم پیکسل این نمایشگر ۲۶۲ پیکسل بر این است و تقریبا جزئیاتی ۲.۷ برابر بیشتر از استاندارد Full HD را به نمایش می گذارد. با چنین نمایشگری، کاربر می تواند از عکس های دیجیتال با رزولوشن بسیار بالا لذت ببرد که کیفیت و وضوح زندگی واقعی را پیش چشمانش زنده می کنند. این امکان همچنین باعث می شود که متون در این صفحه واضح تر بوده و خواندن شان راحت تر باشد.
 – پنل لمسی از فرایند پردازش سطح ویژه ای با نام Super Glide Coating بهره می برد  که کاربر را قادر می سازد به نرمی و راحتی گشت و گذار در ویندوز 8 را تجربه کرده و از قابلیت های لمسی آن بهره مند گردد.
 – به لطف طراحی با رویکرد «فوق فشرده و مستحکم»، این محصول همچون یک تخته چوبی محکم و قدرتمند است. به گونه ای که LIFEBOOK UH90/L می تواند در مقابل فشارهایی تا ۲۰۰ کیلوگرم-نیرو ایستادگی کند. با چنین تست های سخت گیرانه ای که انجام شده، برای مثال گیر افتادن در میان جمعیت یک مترو شلوغ برای LIFEBOOK UH90/L مشکلی محسوب نمی شود. البته باید به خاطر داشت که این مورد جزو گارانتی های محصول به حساب نیامده و توسط شرکت پشتیبانی نمی شود.
 – طراحی فراگیر و جامع یا Omnidesign آن،  LIFEBOOK UH90/L را به محصولی ظریف طبع و زیبا از هر زاویه ای تبدیل کرده است. حتی وقتی از زیر یا پشت به آن می نگریم باز هم این زیبایی نمود کافی دارد. این اولترابوک تازه همچنین به بهبودهای عالی خود در کارایی محاسبات کامپیوتری هم می بالد. زیرا مشخصاتی چون پردازنده نسل چهارم Core i5-4200U اینتل و هارد HDD هیبریدی ۵۰۰ گیگابایتی آن را قادر می سازند که با سرعت هر چه بیشتر سیستم عامل را بالا آورده و فضای کافی هم برای ذخیره اطلاعات فراهم سازد.
  
  
 ۲ یک کامپیوتر دسک تاپ ۲۳ اینچی برای لذت کامل از موسیقی و ویدیوی عالی: ESPRIMO FH78/LD 
 – تکنولوژی اختصاصی دستیار ردیاب چشم فوجیتسو کاربران را قادر می سازد تا Charmهای ویندوز 8 را انتخاب کرده  

یا با اینترنت اکسپلورر 10 درون صفحات وب به بالا و پایین اسکرول کنند.

  

– با همکاری Pioneer یک سیستم اسپیکر قدرتمند پیشرفته ۳۰ واتی با یک ساب ووفر به خوبی درون پایه دستگاه جای داده شده اند.
 در واقع اینجا دو اسپیکر استریو ۱۰ واتی و یک ساب ووفر ۱۰ واتی در اختیار دارید که تعادلی میان عمق باس صدا و تردی تریبل آن ایجاد کرده اند.

  
 – با ادغام یک نمایشگر ۲۳ اینچی واید فول اچ دی با تکنولوژی IPS، شما زاویه دید بیشتری در اختیار دارید. به گونه ای که ESPRIMO FH78/LD به کاربر اجازه می دهد قدرت ویدیوهای فول HD را از هر زاویه ای تجربه کند. علاوه بر این نزدیک به ۳ ترابایت حافظه داخلی HDD می تواند حجم عظیمی از فایل های مورد نیاز را درون خود جای دهد.
 
 
  
 ۳ خانواده LIFEBOOK AH: نوت بوک ۱۵.۶ اینچی و بهبود سطح کارایی محاسبات
  
 مدل AH45/K از یک باتری ظرفیت بالا بهره می برد که به آن امکان ۶.۴ ساعت کار متوالی را می دهد. این میزان دو برابر مدل های قبلی است. مدل AH42/K هم از باتری قدرتمندی بهره مند است که تا ۷.۹ ساعت شما را همراهی می کند و قدرت پردازشی آن هم به لطف CPU اینتل Pentium® 2020M ارتقاء یافته است.
   

 
 ۴ به روز رسانی های جدید سرویس My Cloud
  همه جا از برنامه های تلویزیون لذت ببرید.
 از طریق مای کلود، قادر خواهید بود برنامه های تلویزیونی ضبط شده در خانه را هر جای دیگری روی موبایل یا تبلت تان تماشا کنید. علاوه بر این روی کامپیوتر خانگی تان هم  می توانید از تمام برنامه های ضبط شده توسط سینما خانگی متصل به My Cloud استفاده کنید. کاربران می توانند برنامه های تلویزیونی را به سادگی و راحتی از هر جایی تماشا کنند. چه هنگامی درون مترو هستند یا اینکه در صف فروشگاه منتظر ایستاده اند. UH90/L و FH78/LD اولین کامپیوترهای شخصی دنیا هستند که از قابلیت اختصاصی DTCP+ برای تماشای از راه دور برنامه از طریق اینترنت پشتیبانی می کنند. این ماشین ها همچنین اولین PCهایی هستند که تاییدیه ارتباط DLPA با تلویزیون های خانگی را دریافت کرده اند.
  
 – روشن کردن سیستم های تهویه مطبوع خانگی از راه دور
 علاوه بر قابلیت پیشین اسمارت فون های فوجیتسو جهت خاموش کردن سیستم تهویه مطبوع از راه دور، اکنون مای کلود این شرکت می تواند دستگاه تهویه مطبوع شما را روشن کرده، دمای آن را تنظیم کند. شدت خروج هوا و دیگر تنظیمات را هم تغییر دهد. اینگونه تهویه مطبوع با برنامه زمان بندی دقیق تری کار کرده و تا حد فراوانی جلوی اتلاف وقت و الکتریسیته گرفته می شود. فوجیتسو در آینده تصمیم دارد سیستمی با نام ECHONET Lite برای کنترل بیشتر بر تمامی ابزارهای الکترونیک منزل خلق کند. در این سیستم از سرویس My Cloud به عنوان یک سیستم مدیریت انرژی خانه (HEMS) استفاده خواهد شد.
  
 -دانلود راحت تر عکس و فیلم
 سرویس My Cloud برای دانلود عکس و فیلم ها، به صورت یکپارچه با اپلیکیشن F-LINK  عمل می کنند. کاربر اکون دیگر می تواند به سادگی محتوای مورد نظر را با یک فرآیند بسیار ساده از شبکه بیسیم خانه، کارت های حافظه SD یا کابل USB به کامپیوتر شخصی اش منتقل کند. قابلیت My Cloud Start که برای جستجو میان عکس ها و ویدیوها است، تنها با یک کلیک فعال می شود و کارها را بسیار لذت بخش تر و ساده تر خواهد کرد.
  
 ۵- مشارکت در برنامه همکاری  Final Fantasy XIV: A Realm Reborn
  
 به منظور فراهم آوردن امکان بهره مندی کاربران از تمام مزایای پردازنده های نسل چهارم Intel® Core مورد استفاده در محصولات جدید و  LIFEBOOK UH90/L، فوجیتسو یک برنامه همکاری با استودیو Square Enix سازندگان بازی ویدیویی خارق العاده  Final Fantasy XIV: A Realm Reborn خواهد داشت.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.