از اسپیکر بلوتوثی Voombox-Outdoor بیشتر بدانیم

از اسپیکر بلوتوثی Voombox-Outdoor بیشتر بدانیم
زمان مطالعه: 3 دقیقه

بارها دیده ایم که اسپیکرهای موبایل زمانی که برای پخش موسیقی به کار گرفته می شوند، کیفیت چندان قابل قبولی ندارند. البته در این مورد استثنائاتی نیز وجود دارد، مثلا میتوانیم به کیفیت خوب گوشی های One M شرکت HTC اشاره کنیم ولی در کل نمی توان از اسپیکر ریزی که درون موبایلی کوچک جای می گیرد، انتظار کیفیت صدای مطلوب داشت. پس اگر به دنبال جاذبه های بیشتر هستید، موبایل خود را با اسپیکری خارجی همراه سازید. البته اگر چیزی می خواهید که بتوانید آن را همه جا با خود ببرید، باید سراغ اسپیکری با قابلیت جابجایی باشید. یکی از بهترین پیشنهادهای ما برای شما Voombox-Outdoor شرکت Divoom می باشد که هم با سیم و حتی بهتر از طریق بلوتوث قابلیت اتصال به موبایل شما را دارد. در اینجا به این محصول قدرتمند می پردازیم.
   

 Voombox-Outdoor به طول 185، ضخامت 60 و ارتفاع 78 میلی متر و همچنین وزن 700 گرم می باشد. این اسپیکر قطعا کوچک و سبک نیست اما حس خوبی را القا می کند. گریل های اسپیکر با پلاستیک مشکی پوشیده شده و توسط 8 پیچ به بدنه وصل شده است. در قسمت میانی نیز نواری پاک کنی به عرض دستگاه قرار گرفته است. در مورد رنگ این محصول، گزینه های سبز، مشکی و قرمز برای انتخاب موجود می باشند. در بالای این اسپیکر چهار دکمه قرار دارد. دو دکمه تنظیم صدا (که از آنها می توان برای انتخاب آهنگ بعدی یا قبلی استفاده کرد)، یک دکمه برای پخش و هماهنگ شدن با دیگر دستگاه های بلوتوثی و دکمه ی دیگر نیز برای روشن و خاموش کردن مورد استفاده قرار می گیرند. لایه ی پاک کنی روی آنها را پوشانده و اجازه نمی دهد که آب به داخل دکمه ها راه یابد. پیدا کردن این دکمه ها با انگشت بسیار آسان است و همین باعث شده تا در تاریکی نیز بتوانید Voombox-Outdoor را کنترل نمایید.
   

 ارتباط از طریق بلوتوث نیز آسان است. پس از این که Voombox-Outdoor را روشن کردید، دکمه پخش را چند ثانیه نگه دارید. این باعث می شود تا اسپیکر در حالت هماهنگ سازی قرار گیرد. (در این حال LED کوچکی در کناره ی دستگاه شروع به چشمک زدن می کند) سپس می توانید با موبایل خود به آن وصل شوید. نیازی به کد برای هماهنگ سازی نیست و می توانید به راحتی و با همین روش به دستگاه های دیگر نیز متصل شوید. همچنین از این دکمه می توانید برای پاسخ و یا قطع تماس ها استفاده کنید، با یک فشار ساده می توانید تماس را پاسخ داده و با فشار دو ثانیه می توانید رد تماس نمایید. میکروفن داخلی این دستگاه به شما اجازه می دهد تا با کسی که پشت خط است حرف بزنید. زمان شارژ باتری برای تماس 15 ساعت است.  
   

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.