آل این وان ایرانی یونیوو UA-225 سمبل قدرت و زیبایی

آل این وان ایرانی یونیوو UA-225 سمبل قدرت و زیبایی
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آل این وان یونیوو UA-225 یک محصول قدرتمند و جذاب از شرکت بهین تکنولوژی است که با بهره گیری از سخت افزار قدرتمند و ظاهر زیبا، گزینه ای ایده آل برای مصارف سازمانی و اداری به شمار می رود. صفحه نمایش لمسی با ابعاد 22 اینچی با وضوح Full HD یک ویژگی بی نظیر است که در بسیاری از مصارف سازمانی و اداری کاربرد فراوانی دارد. قابلیت شخصی سازی در دو بخش حافظه رم و فضای ذخیره سازی نیز وجود دارد و کاربران می توانند میزان رم را به 32 گیگابایت افزایش دهند. در بخش ذخیره سازی نیز قابلیت نصب درایو های 2.5 اینچی از جمله هارد دیسک و SSD در ظرفیت های متنوع وجود دارد.

آل این وان ایرانی یونیوو UA-225 سمبل قدرت و زیبایی

در بخش پردازنده می توانید کانفیگ های متنوعی از Pentium Gold G5400 تا Core i7-8700 را انتخاب کنید تا قدرت پردازشی مورد نیاز در سازمان شما را ارائه دهند. وجود 1 ترابایت هارد دیسک و کانفیگ های متنوع SSD از 128 تا 512 گیگابایت که توسط شرکت بهین تکنولوژی و با بهره گیری از بهترین قطعات موجود در بازار روی آل این وان یونیوو UA-225 نصب شده اند، نیاز کاربران را در سطوح مختلف بدون پرداخت هزینه اضافی برطرف می سازد. بسیاری از آل این وان های موجود در بازار، ویژگی شخصی سازی را در ابعاد وسیع در دسترس کاربران قرار نمی دهند، اما در محصول زیبای یونیوو قابلیت تغییر و ارتقا در بسیاری از بخش های داخلی آل این وان وجود دارد.

آل این وان ایرانی یونیوو UA-225 سمبل قدرت و زیبایی

امکانات ارتباطی در بخش شبکه یکی از مهم ترین نیاز های کاربران سازمانی و اداری به شمار می رود و آل این وان یونیوو UA-225 با ارائه شبکه سیمی گیگابیتی، شبکه بی سیم استاندارد 802.11n و بلوتوث نسخه 4 امکانات متنوع ارتباطی را فراهم می سازد. به کارگیری وب کم به صورت POP Up یک ویژگی منحصر بفرد و جذاب در میان آل این وان های موجود در بازار به شمار می رود.

آل این وان ایرانی یونیوو UA-225 سمبل قدرت و زیبایی

با وجود پایه زیبا و شکیل در آل این وان یونیوو UA-225، اما قابلیت جداسازی آن و نصب دستگاه با استفاده از پایه های استاندارد VESA روی دیوار نیز وجود دارد. سایر امکانات این محصول شامل پورت های USB 3.1، USB 2.0، پورت COM، پورت HDMI، دو عدد بلندگوی استریو با توان مجموع 4 وات و جک های صوتی اشاره کرد. آل این وان یونیوو به همراه ماوس و صفحه کلید سیمی هم رنگ بدنه در دسترس کاربران قرار می گیرد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.