کدامیک از لپ‌تاپ‌های لنوو را خریداری کنیم؟ (بخش اول)

کدامیک از لپ‌تاپ‌های لنوو را خریداری کنیم؟ (بخش اول)
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

شرکت لنوو که به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان رایانه و لپ تاپ در جهان شناخته می‌شود، از تنوع خوبی در تولید این محصولات برخوردار شده است. از سری قدرتمند تینکپد گرفته تا محصولات هیبریدی یوگا و لپ‌تاپ‌های مقرون به صرفه سری آیدیاپد، همگی با بالاترین کیفت ممکن طراحی و تولید می‌شوند و در دسترس کاربران قرار می‌گیرند. اما با وجود این تنوع تولید، کدامیک از محصولات لنوو در راستای کاری شما قرار می‌گیرد و نیازهای شما را به خوبی برآورده می‌کند؟
 در این گزارش به سری‌‌های مختلف لپ‌تاپ شرکت لنوو اشاره شده است که کمک شایانی در نحوه انتخاب و خرید محصول مورد نظر شما می‌کند.
 

 لپ تاپ لنوو سری تینک پد

 
 لپ‌تاپ‌های سری ThinkPad: بهترین انتخاب در حوزه تجاری
 محصولات سری تینکپد به دلیل کیفیت بالای ساخت آنها، صفحه کلید محکم با کاربردهای صنعتی، برآمدگی track point، طول عمر بالای باتری و پشت سر گذاشتن تمامی آزمون‌های نظامی در سطح جهان شناخته می‌شوند. لپ‌تاپ‌های تینکپد با هدف پاسخگویی به نیازهای مشتریان شرکتی طراحی و تولید می‌شوند و از مقاومت بسیار خوبی در برابر شرایط مختلف آب و هوایی برخوردار شده‌اند. محصولات تینکپد لنوو به سری‌های مختلفی تقسیم‌بندی شده است:
 T Series: محصولات این سری عملکرد بسیار قوی در پردازنده دارند و از عمر طولانی مدت باتری برخوردار شده‌اند. یکی از لپ‌تاپ‌های فوق‌العاده این سری، لپ‌تاپ ۱۴ اینچی ThinkPad T470 نام دارد که بیش از ۱۷ ساعت شارژ باتری را داراست و دارای یک طیف گسترده‌ای از پورت‌ها، از جمله Thunderbolt 3 است.
 X Series: باریکترین و سبک‌ترین محصولات تینکپد، سری X است. تینکپد ۱۴ اینچی X1 Carbon با وزن ۲.۵ پوند، ضخامت بدنه ۰.۶ اینچی، صفحه نمایش بی‌نظیر و ۱۲ ساعت دوام باتری، یکی از بهترین‌ها در این سری از محصولات لنوو به حساب می‌آید.
 ThinkPad Yoga: لپ‌تاپ‌های یوگا قابلیت خم شدن به پشت بدنه را دارند و از قلم‌های دیجتالی پشتیبانی می‌کنند. این مدل کلاسیک دارای صفحه کلید بسیار عالی و طرح‌های با دوامی است و به عنوان لپ‌تاپ‌های هیبریدی لنوو در بازار شناخته می‌شوند.
 ThinkPad 13: در حال حاضر دو لپ‌تاپ از این سری تولید می‌شوند، یکی لپ‌تاپ مقرون به صرفه ThinkPad 13 با طول عمر بالای باتری، و دیگری لپ تاپ کروم‌بوک مشابه آن.
 P Series: اگر شما با برنامه‌های مدل‌سازی سه‌بعدی و مهندسی سروکار دارید، یکی از بهترین انتخاب‌ها، محصولات سری P است که دارای پردازنده‌های چهار هسته‌ای قدرتمند و پردازنده گرافیکی NVIDIA Quadro هستند.
 L and E Series: دو سری E و L از قیمت بسیار مناسبی برخوردار شده‌اند و جهت استفاده کاربران کسب و کارهای کوچک و افراد عادی طراحی شده است.

   

لپ تاپ لنوو سری یوگا

 
 لپ‌تاپ‌های سری یوگا:
 محصولات هیبریدی، جذاب و باکیفیت یوگا در دو سری پرقدرت Yoga 900 و سری مقرون به صرفه‌تر Yoga 700 تولید می‌شوند. یوگا ۹۱۰ یکی از پیشرفته‌ترین محصولات این سری است که با داشتن صفحه نمایش ۴K و لولاهای مقاوم watchband، از فروش فوق العاده‌ای برخوردار شده است. لپ تاپ ۱۳ اینچی یوگا ۷۲۰ نیز جایگزین مقرون به صرفه تر ۹۱۰ به حساب می‌آید.

 
  

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.