همکاری فوجیتسو و مایکروسافت در زمینه فناوری ابری

همکاری فوجیتسو و مایکروسافت در زمینه فناوری ابری
زمان مطالعه: 2 دقیقه

 

 فوجیتسو و مایکروسافت در زمینه رایانش ابری همکاری نمودند

 
 مایکروسافت ژاپن و شرکت فوجیتسو، به تازگی همکاری جدیدی را مبتنی بر فناوری ابری در زمینه مایکروسافت آفیس 365 با 160 هزار کارمند فوجیتسو آغاز کرده اند. این همکاری جهت ترویج پلتفرم ارتباطات جهانی راه اندازی شده است.  

 رایانش ابری - همکاری فوجیتسو و مایکروسافت

 
 
 شرکت فوجیتسو به عنوان مجری پیشرو در سیستم های ارتباطی و ارائه دهنده راهکارهای های مبتنی بر محصولات مایکروسافت در ژاپن شناخته می شود. مقامات این شرکت اعلام داشتند پلتفرم جدید آنها پیش از این برای ارائه خدمات ابری خصوصی به کار گرفته می شد، اما در حال حاضر با توجه به توافقی که میان فوجیتسو و مایکروسافت صورت گرفته، ارائه این خدمات برای عموم نیز فراهم شده است.
 این دو شرکت در یک مصاحبه مطبوعاتی اعلام کردند که این همکاری در خصوص گسترش بستر های نرم افزاری کسب و کار دیجیتالی فوجیتسو با نام MetaArc، هسته اصلی پلتفرم ابری فوجیتسو و سازگار با مایکروسافت آفیس 365 راه اندازی شده است. همچنین، پلتفرم احراز هویت ابری اکتیو دایرکتوری Azure نیز ارتقاء یافته است که در نهایت منجر به استفاده از چند سامانه ابری به طور همزمان می شود.
  

 فوجیتسو و مایکروسافت - رایانش ابری

 
 این پلتفرم جدید به شرکت های بزرگ و کوچک کمک خواهد کرد تا دگرگونی های دیجیتالی خود را تسریع ببخشند. ارزش سرمایه گذاری بر روی این پلتفرم بیش از 360 میلیون یورو در هر سال ارزیابی شده است.
 فوجیتسو می گوید کارکنان این شرکت از مزایای این همکاری جدید در ماه مارس سال آینده بهره مند خواهند شد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.