هدفون یونیوو UN-550 دستیار موسیقی همیشگی شما

هدفون یونیوو UN-550 دستیار موسیقی همیشگی شما
زمان مطالعه: 2 دقیقه

استفاده از هدفون هایی با قابلیت ارائه صدای با کیفیت و دارای طراحی ظاهری زیبا، برای کاربرانی که به صورت روزانه در معرض استرس و نویز فراوان محیط قرار دارند، امری ضروری است. هدفون توگوشی یونیوو مدل UN-550 گزینه ای بسیار ایده آل برای گوش دادن به موسیقی و برقراری تماس تلفنی به شمار می رود. یک میکروفون با کیفیت و کلید های افزایش یا کاهش شدت صدا و کلید پاسخ دهی به تماس روی کنترلر نصب شده اند.

هدفون یونیوو UN-550 دستیار موسیقی همیشگی شما

طراحی ارگونومیک درایوهای 9 میلی متری و قدرتمند هدفون یونیوو سبب می شود تا بتوانید از آن در مدت طولانی استفاده کنید. کیفیت و ساختار کابل های 120 سانتی متری هدفون یونیوو UN-550 از گره خوردن و در هم پیچیدن آنها جلوگیری می کند. به این ترتیب هر زمان که به کسب آرامش نیاز دارید، زمانی زیادی برای باز کردن گره سیم های هدفون صرف نمی کنید. این محصول زیبا و با کیفیت در دو رنگ مشکی و سفید تولید می شود که به این ترتیب می توانید رنگ آن را بر اساس رنگ تجهیزات هوشمند خود انتخاب کنید.

هدفون یونیوو UN-550 دستیار موسیقی همیشگی شما

محدوده پاسخگویی 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز سبب ارائه بیشترین محدوده از صدای موسیقی از جمله صدای خواننده و ادوات مختلف موسیقی می شود. میزان حساسیت یا نسبت سیگنال به نویز این هدفون 106 دسی بل است که در سطح بسیار مناسبی ارزیابی در مقایسه با رقبای موجود در بازار ارزیابی می شود. طراحی خاص درایو ها به گونه ایست که صدای موسیقی شما به میزان بسیار کمی به محیط اطراف نفوذ می کند و صدای محیط نیز به مقدار ناچیزی به گوش شما می رسد.

هدفون یونیوو UN-550 دستیار موسیقی همیشگی شما

امپدانس یا به نوعی قدرت  هدفون یونیوو UN-550 برابر با 32 اهم است که عددی شگفت انگیز به شمار می رود. با بررسی محصولات موجود در بازار، می توانید از کیفیت بالای هدفون یونیوو مطمئن شوید. وزن کلی هدفون فقط 37 گرم است که به این ترتیب هیچ مشکلی برای استفاده طولانی مدت از آن وجود ندارد. شرکت بهین تکنولوژی این محصول را به همراه یک کیف مخصوص ارائه می دهد که با استفاده از آن می توانید هدفون را به سادگی درون جیب لباس یا کیف شخصی خود حمل کنید.

جهت مشاهده سایر محصولات جانبی شرکت بهین تکنولوژی اینجا کلیک کنید.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.