مینی پی سی UR One 3160 کارمند هوشمند سازمان شما

مینی پی سی UR One 3160 کارمند هوشمند سازمان شما
زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت بهین تکنولوژی در راستای تعهدات خود به کاربران سازمانی و اداری، مدل های متنوعی از انواع مینی پی سی را در سبد محصولات خود قرار داده است. مینی پی سی یونیوو مدل UR One 3160 همانطور که از نام آن پیداست به پردازنده اینتل Celeron J3160 مجهز است. این پردازنده قدرتمند از چهار هسته و چهار رشته پردازشی با فرکانس بوست 2.24 گیگاهرتز به همراه 2 مگابایت کش بهره می برد.

مینی پی سی UR One 3160 کارمند هوشمند سازمان شما

پردازنده اینتل Celeron J3160 بر پایه معماری Braswell و فناوری ساخت 14 نانومتری تولید شده و توان مصرفی آن با توجه به برخورداری از واحد گرافیک مجتمع با فرکانس 700 مگاهرتز، فقط 6 وات است. با توجه به در نظر گرفتن یک اسلات حافظه رم، قابلیت نصب 8 گیگابایت رم از نوع DDR3L با فرکانس 1600 در مینی پی سی یونیوو UR One 3160 وجود دارد.

مینی پی سی UR One 3160 کارمند هوشمند سازمان شما

وجود دو کانکتور ساتا 3 با پهنای باند 6 گیگابیت بر ثانیه، امکان نصب درایوهای 2.5 اینچی از جمله هارد دیسک و SSD را فراهم می سازند. ساختار بدون فن این محصول، به خوبی می تواند دمای پردازنده را کنترل کرده و میزان نویز را به صفر برساند. با توجه به توان مصرفی 6 واتی پردازنده به کار رفته در این محصول، وجود یک هیت سینک و عدم استفاده از فن، می توانید به مدت طولانی از مینی پی سی یونیوو استفاده کنید. امکانات شبکه در این محصول شامل شبکه سیمی از نوع گیگابیتی، شبکه بی سیم سری N و بلوتوث می شود.

مینی پی سی UR One 3160 کارمند هوشمند سازمان شما

دو پورت USB 3.0، دو پورت USB 2.0، دو پورت PS/2، خروجی های تصویری HDMI و VGA، جک های صوتی و شبکه سیمی از جمله امکانات UR One 3160 به شمار می روند. ابعاد مینی پی سی یونیوو برابر با 55×220×182 میلی متر است و به این ترتیب فضای بسیار کمی از میز کار شما را اشغال می کند. روی پنل جلوی آن کلید پاور و روی پنل پشت، تمامی پورت ها و خروجی های تصویر قرار گرفته اند. در دو سمت بدنه نیز حفره های تهویه هوای داخل بدنه نصب شده اند. توان مصرفی این محصول توسط یک آداپتور برق تامین می شود. مینی پی سی قدرتمند یونیوو از سیستم عامل ویندوز 10  پشتیبانی می کند.


خرید مینی پی سی ایرانی یونیوو

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی  محصولات سازمانی بهین تکنولوژی  و خرید مینی پی سی از صفحات مربوطه بازدید کنید. برای مشاوره و اطلاع از قیمت انواع کامپیوتر یکپارچه یونیوو با شماره 88177895 و یا 88500045 تماس حاصل فرمایید. صفحه رسمی اینستاگرام بهین تکنولوژی را دنبال کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.