معرفی HKBoot 2017 : ویندوز لایو به همراه ابزار های تعمیر

معرفی HKBoot 2017 : ویندوز لایو به همراه ابزار های تعمیر
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

احتمال بروز مشکل برای کامپیوتر های شخصی پس از ماه ها و حتی سال ها استفاده به شدت زیاد است و در بسیاری از موارد نرم افزاری و حتی سخت افزاری نیز نصب مجدد سیستم عامل می تواند کارگشا واقع شود. در بسیاری از مواقع کاربران به دلایل مختلف قادر به نصب مجدد سیستم عامل و حذف نسخه پیشین نیستند، از این رو ابزار لایو HKBoot 2017 می تواند نسخه های مختلفی از سیستم عامل ویندوز ۸ و ویندوز ۱۰ را به همراه ابزار های تعمیر و آنتی ویروس در دسترس کاربران قرار دهد.

معرفی HKBoot 2017 : ویندوز لایو به همراه ابزار های تعمیر

چگونه از HKBoot 2017 استفاده کنیم؟

برای بهره گیری از این ابزار لایو به یک فلش مموری با ظرفیت حداقل ۴ گیگابایت و نرم افزار ساخت فلش بوتیبل مانند Rufus نیاز دارید تا محتویات فایل Iso مربوط به این ابزار را به فلش مموری منتقل کنید. پس از آن باید کامپیوتر شخصی خود را از طریق فلش مموری بوت کرده و سپس نسخه متناسب با مشخصات سخت افزاری و امکانات مورد نیاز خود را از لیست گزینه های HKBoot 2017 انتخاب کنید. ساخت فلش بوتیبل با استفاده از نرم افزاری مانند Rufus بسیار آسان بوده و انتقال فایل ها با توجه به حجم کلی ابزار HKBoot در زمانی بسیار سریع انجام می شود.

معرفی HKBoot 2017 : ویندوز لایو به همراه ابزار های تعمیر

در چه مواقعی به ابزار لایو HKBoot 2017 نیاز داریم؟

بیشترین موارد استفاده از این ابزار در شرایطی است که راه اندازی سیستم عامل به هر دلیلی امکان پذیر نبوده و برای رفع مشکل یا دسترسی پیدا کردن به فایل های موجود روی فضای ذخیره سازی به یک کامپیوتر شخصی دیگر نیاز است، بهره گیری از ابزار سودمند HKBoot 2017 می تواند کار شما را شرایط اضطرار راه بیاندازد. حمله انواع ویروس و باج افزار به سیستم عامل و بروز بد سکتور یا خرابی های متعدد سخت افزاری سبب عدم راه اندازی سیستم عامل شده و به ناچار باید از یک راهکار لایو برای این منظور استفاده کنید.

فرض کنید قصد خریداری یک لپ تاپ یا کامپیوتر دسکتاپ را دارید که فاقد سیستم عامل بوده و نصب آن به همراه نرم افزار های تست و بررسی عملکرد نیز به زمان زیادی نیاز دارد، در این شرایط می توانید از ابزار لایو سودمند HKBoot 2017 بهره مند شوید. در برخی مواقع ممکن است هارد دیسک یا ابزار های ذخیره سازی نصب شده روی کامپیوتر شخصی شما دچار مشکل شود که در این شرایط نیز می توانید ابزار سودمند معرفی شده را به کارگیرید.

 

معرفی HKBoot 2017 : ویندوز لایو به همراه ابزار های تعمیر

از دیگر شرایطی که ممکن است سیستم عامل کامپیوتر شخصی شما راه اندازی نشود، بروز مشکلاتی در پی تنظیمات نادرست است که در نتیجه عملکرد یک یا چند بخش نرم افزاری یا سخت افزاری را مختل می سازد. برای دسترسی یافتن به سیستم عامل و بررسی اوضاع نیز ابزار سودمند HKBoot 2017 می تواند شرایط را به سود شما تغییر داده و امکان بررسی تاثیر تغییر دادن تنظیمات در راه اندازی کامپیوتر شخصی را فراهم می سازد.

زمانی که به دلیل فراموشی رمز عبور سیستم عامل، امکان دسترسی به آن را ندارید، ابزار های موجود در این مجموعه شامل Kon-Boot 2.5 و Active@ Pasword Manager می توانند کمک شایان توجهی به شما کرده و راه ورود به سیستم عامل ویندوز در نسخه های مختلف را فراهم سازند.

معرفی HKBoot 2017 : ویندوز لایو به همراه ابزار های تعمیر

چه امکاناتی در اختیار ما قرار می گیرد؟

تا کنون به بخشی از امکانات کلی ابزار HKBoot 2017 اشاره کردیم، اما در ادامه قصد داریم تا بخش بیشتری از ویژگی های آن را معرفی کنیم. این ابزار در سال ۲۰۱۶ به عنوان یک نسخه مستقل منتشر شد که با استقبال گسترده ای مواجه گردید و همین موضوع ، توسعه دهندگان را وادار به ارائه نسخه ۲۰۱۷ کرد. در طول ۳ سالی که از عرضه این مجموعه مفید و کاربردی می گذرد، کاربران بسیاری توانستند مشکلات متعدد کامپیوتر های شخصی خود را با استفاده از آن برطرف سازند.

وجود سه نسخه از سیستم عامل ویندوز شامل Windows NT 6x، WinPE 8 و Windows 10 Live USB در نسخه های ۳۲ و ۶۴ بیتی از جمله مهم ترین ویژگی های این مجموعه به شمار می رود که هر کدام از آنها به کاربران اجازه دسترسی به فایل های موجود روی هارد دیسک و سیستم عامل آسیب دیده را می دهد. نرم افزار Kon-Boot 2.5 که برای دور زدن صفحه لاگین به کار می رود، در مواقعی که رمز عبور سیستم عامل خود را فراموش می کنید، به شدت مورد استفاده قرار می گیرد.

 

معرفی HKBoot 2017 : ویندوز لایو به همراه ابزار های تعمیر

نرم افزار Norton Ghost 11.5 که برای تهیه فایل پشتیبان از فایل های سیستمی و تنظیمات سیستم عامل تدارک دیده شده و حتی امکان پشتیبانی گیری از سیستم عامل و نرم افزار های نصب شده روی آن نیز وجود دارد. به طور حتم برای شما پیش آمده که قصد فروش کامپیوتر شخصی یا لپ تاپ و حتی هارد دیسک خود را داشته اید، اما قصد حذف کردن دائمی فایل های پیشین را دارید تا امکان بک آپ گرفتن از آنها غیر ممکن شود. ابزار Active@ KillDisk برای این منظور در مجموعه HKBoot 2017 قرار گرفته شده تا تمامی اطلاعات موجود را به صورت دائمی حذف کنید.

همچنین دو ابزار Patition Guru 4.0 و Paragon Hard Disk manager برای پارتیشن بندی و برطرف سازی مشکلات مربوط به درایو ها و تجهیزات ذخیره سازی در نظر گرفته شده است. علاوه بر ابزار Kon-Boost 2.5 که قابلیت دور زدن صفحه لاگین ویندوز را فراهم می سازد، ابزار دیگری به نام Active@ Pasword Manager در مجموعه مورد نظر وجود دارد که رمز عبور مربوط به سیستم عامل های ویندوز را در نسخه های قدیمی و جدید حذف می کند.


خرید محصولات سازمانی

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی  محصولات سازمانی بهین تکنولوژی از صفحات مربوطه بازدید کنید. برای مشاوره و اطلاع از قیمت انواع کامپیوتر یکپارچه یونیوو با شماره ۸۸۱۷۷۸۹۵ تماس حاصل فرمایید. صفحه رسمی اینستاگرام بهین تکنولوژی را دنبال کنید.

۱ نظر

  • سلام وقتتوت بخیر
    من نصب کردم.همه چیز درسته . بوت میشه.
    اما موقع بالا اومدن ویندوز لایو انتخابی،موس و کیبرد کار نمیکنن!
    با Rufus بوتیبل کردم
    ممنون میشم راهنماییم کنید!

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.