محصولات جدید دل با هدف ارتقای محیط های آموزشی

محصولات جدید دل با هدف ارتقای محیط های آموزشی
زمان مطالعه: 3 دقیقه

تولید لپ تاپ های آموزشی به صورت ویندوز و یا کروم و همچنین تولید صفحه نمایش های بزرگ با کیفیت 4K، از اهدافی هستند که شرکت دل جهت ارتقای محیط های آموزشی دنبال می کند.
 شرکت دل با تولید لپ تاپ 13  و 11  اینچی جدید خود همراه با دو سیستم عامل ویندوز مایکروسافت و کروم بوک گوگل، قصد دارد حق انتخاب طیف وسیعی از کاربران در حوزه آموزشی را آسان سازد.

   

لپ تاپ دل ۱۳ و ۱۱ اینچی ا اهداف آموزشی

 
 شرکت های مایکروسافت و گوگل طی بیانیه ای اعلام داشتند که جهت ارتقای طرح های آموزش و بخشی از کسانی که در صدد تهیه لپ تاپ ارزان قیمت و قابل تغییر هستند، قصد دارند با شرکت دل همکاری گسترده ای را در این زمینه به انجام برسانند. از همین رو مقامات شرکت دل نیز لپ تاپ های 11 و 13 اینچی جدید را طراحی کرده اند که به طور خاص برای استفاده در کلاس های درس به کار گرفته می شوند. دستگاه های مورد نظر قرار است با عنوان لتیتود 11.6 اینچی، کروم بوک 11 اینچی، لتیتود 13.3 اینچی و کروم بوک 13 اینچی تولید و روانه بازار شوند.
 بدنه تمامی این سیستم های جدید به گونه ای طراحی شده اند که در برابر ضربه و افتادن از روی میز کلاس دارای مقاومت خوبی هستند. آنها همچنین دارای صفحه کلید و تاچ پد به طور کامل مهر و موم شده ای هستند که در برابر نشت مایع جات و یا گرد و غبار محافظت می شوند.
 طراحی لپ تاپ های جدید دل به گونه ای است که به راحتی قابل تغییر هستند، بدین صورت که با استفاده از صفحه نمایش 360 درجه به کار گرفته شده در آنها، قادر خواهید بود صفحه نمایش را چرخانده و از آن به عنوان یک تبلت استفاده نمایید. نسخه ویندوزی این محصولات از قلم های مخصوص جهت طراحی و نوشتن پشتیبانی می کنند و باعث بهره وری هر چه بیشتر دانش آموزان در کلاس درس می شود. البته باید عنوان داشت این تغییر حالت بیشتر در مدل های 11 اینچی به چشم می خورند.

   

مانیتور دل با اهداف آموزشی

 
 
 در طراحی برخی از لپ تاپ های لتیتود و کروم بوک نیز از صفحه نمایش 180 درجه همراه با لولاهای مخصوص استفاده می شود. در حقیقت دانش آموزان از آنها به عنوان یک تخته دیجیتالی استفاده می کنند.
 نوت بوک هایی که دارای صفحه نمایش 13 اینچی هستند، با صفحه نمایش لمسی و غیر لمسی در دسترس هستند. شرکت دل این لپ تاپ  ها را با عملکرد بالاتر پردازنده های Core i3 و Core i5 تولید می کند در حالیکه مدل های 11 اینچی بیشتر با پردازنده های پنتیوم و سلرون پیکربندی می شوند.
 به گفته مقامات شرکت دل، تمامی سیستم های جدید مذکور قرار است در ماه فوریه عرضه شوند و هنوز هیچ قیمت گذاری درباره آنها اعلام نشده است.
 در کنار لپ تاپ های 11 و 13 اینچی که با هدف عملکرد در محیط های آموزشی در حال طراحی و تولید هستند، شرکت دل از تولید دو صفحه نمایش لمسی بزرگ و منحصر به فرد با وضوح 4K برای استفاده در کلاس های درس و یا دفاتر خبر می دهد. این دو مانیتور که در اندازه های 55 و 86 اینچی تولید می شوند، از فناوری جدید InGlass بهره می برند که حس طبیعی بودن تصاویر را به شما منتقل می کنند.
 هر دو مانیتور غول آسا و جدید شرکت دل از قلم استایلوس و 20 نقطه لمسی به صورت همزمان پشتیبانی می کنند که نشان دهنده قدرت بالای آنها است. همچنین امکان ادغام دسکتاپ OptiPlex Micro به صورت مستقیم و از طریق پنل پشتی مهیا شده است و دیگر نیازمند به سیم برق جداگانه نخواهید داشت.
 مانیتورهای جدید دل رقیب جدی سرفیس های مایکروسافت به حساب می آیند. همچنین با قیمت پایینتری نسبت به سرفیس هاب به فروش می رسند. این دو صفحه نمایش 55 و 86 اینچی جدید قرار است تا پایان ماه مارس عرضه شوند و به ترتیب با قیمت های حدودی 5000 و 11000 دلار  در دسترس عموم قرار گیرند.

  

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.