لنوو در اندیشه تولید تبلت 8 اینچی قدرتمند

لنوو در اندیشه تولید تبلت 8 اینچی قدرتمند
زمان مطالعه: 2 دقیقه

سازمان نظارتی کشور چین موسوم به TENAA‌ اعلام داشت که لنوو قصد دارد به زودی نسخه جدیدی از تبلت قدرتمند 8 اینچی با کیفیت 1080 را روانه بازار کند.
 هر دستگاه جدیدی که روانه بازار می شود حداقل نیازمند یک ویژگی کلیدی برای فروش هر چه بهتر نسبت به سایر رقبا است. در حال حاضر تبلت های کوچکتر در رقابت با گوشی های هوشمند سایز بزرگ قرار دارند و این موضوع در سال 2016 بیشتر نمود شده است. اما این در حالی است که تعداد نسبتا کمی از تبلت های با کیفیت با یک صفحه نمایشگر کوچکتر از 8 اینچ در بازار وجود دارد.
 

 تبلت لنوو ۸  اینچی

 
 
 در این صورت، رقابت تنگاتنگی بین رقبا شکل می گیرد. امروزه تبلت آیپد مینی شرکت اپل و تبلت سامسونگ مدل Tab S2 شرکت سامسونگ در بازار سر وصدای زیادی به پا کرده اند. اما خبرهای جدیدی از شرکت لنوو به گوش می رسد که مقامات این شرکت قصد دارند تبلت 8 اینچی قدرتمندی را روانه بازار کنند که رقیب جدی برای دو محصول مذکور به حساب می آید.
 سازمان نظارتی کشور چین موسوم به TENAA‌ اعلام داشت که لنوو قصد دارد به زودی نسخه جدیدی از تبلت قدرتمند 8 اینچی با کیفیت 1080 را روانه بازار کند. این تبلت حداقل به دو شکل با طراحی مدل TB-8703N یا TB-8703F در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. از مشخصات بارز این دستگاه می توان به پردازنده هشت هسته ای، چیپ ست 625 اسنپ دراگون 64 بیتی و رام 2 و 3 گیگاهرتزی اشاره کرد. این تبلت دارای حافظه داخلی 16 یا 32 گیگابایتی  و سیستم عامل جدید اندروید 6.0.1 با نام Marshmallow ارائه خواهد شد.

   

تبلت لنوو ۸  اینچی جدید
  

 لازم به ذکر است تبلت لنوو مذکور دارای باتری 4250 میلی آمپری، دوربین عقبی با قابلیت فلش LED، دوربین سلفی و قابلیت پشتیبانی از شبکه 4G است.
 بنا به اظهارات این شرکت، تبلت لنوو جدید با قیمت بسیار مناسبی روانه بازار خواهد شد.  مقامات اجرایی این شرکت نیز اذعان داشتند که این دستگاه ممکن است در خط تولید سری تبلت ها با نام S قرار گیرد و می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای Tab3 8 باشد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.