لنوو درصدد اصلاح زنجیره تامین گوشی موبایل

لنوو درصدد اصلاح زنجیره تامین گوشی موبایل
زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت لنوو با توجه به این که این روزها کسب و کار گوشی های هوشمند شرایط رو به وخامتی را نسبت به گذشته دنبال می کنند، طرح جدیدی را برای گوشی موبایل لنوو ارائه کرده است که برای نوسازی زنجیره تامین تولید فعلی خود و همچنین افزایش تدابیر سرمایه گذاری در کمپین جهانی، تاثیر گذار به نظر می رسد. 

 گوشی موبایل لنوو

 
 
 جانفرانکو لانچی، یکی از مدیران بازاریابی شرکت لنوو در گزارشی به خبرگزاری چین اعلام کرد: “شرکت ما یکی از بزرگترین تامین کننده های زنجیره تامین رایانه های شخصی در جهان است. نوسازی کامل زنجیره تامین گوشی های هوشمند نیز مزیت بزرگی برای ما به حساب می آید و به شرکت لنوو اجازه خواهد داد تا با شرکت های دیگر در بازار به رقابت بپردازد.”
 وی در ادامه اذعان داشت: “همانطور که ادغام کامل زنجیره تامین لنوو برای رایانه های شخصی و سرورهای شرکتی، به طور موثر هزینه قطعات و زمان چرخه تولید را کاهش داده است، این موضوع برای بخش گوشی های هوشمند نیز موثر واقع خواهد شد.”
  

 گوشی موبایل هوشمند لنوو

 
 همچنین در این گزارش بیان شده است که نوسازی نیازهای زنجیره تامین گوشی موبایل هوشمند لنوو تا اواخر سال 2016 تکمیل می شود. مدیریت موجودی در تولید قطعات و انعطاف پذیری های مورد نیاز در کارخانه های تولیدی، اهداف مهمی هستند که مقامات لنوو قصد دارند به آنها دست یابند تا در عرصه تولید گوشی های هوشمند از سایر رقبا عقب نمانند.
 گزارش های قبلی نشان می دهند که لنوو در مجموع 10.8 میلیون گوشی هوشمند را در سه ماهه اول سال جاری روانه بازار کرده است. آمار بدست آمده نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، کاهش42 درصدی را نشان می دهد. بر همین اساس دیوید رومن، مدیر ارشد بازاریابی لنوو اعلام داشت: شرکت ما قصد دارد تا هزینه های خود را در تبلیغات و بازاریابی در سال مالی جاری افزایش دهد تا بخشی از این کاهش را جبران نماید.
 لنوو، این غول فن آوری چینی مصمم است تا بخش تولید گوشی های هوشمند خود را اصلاح نماید، چرا که در رقابت سنگینی با سایر برندهای چینی مانند Huawei و OPPO به سر می برد. پیش از این مدیر عامل اجرایی شرکت لنوو، یانگ یوآنکینگ، در گزارش خبری خود در ماه ژوئن اعلام کرده بود: “با این وجود، اعتماد به نفس و عزم و اراده لنوو در کسب و کار گوشی های هوشمند هرگز تضعیف نشده است و ما با قدرت به کار خود ادامه خواهیم داد.”

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.