لنوو آل این وان ThinkCentre جدید خود را معرفی کرد

لنوو آل این وان  ThinkCentre  جدید خود را معرفی کرد
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آل این وان جدید لنوو  معرفی شد

 شرکت لنوو دستگاه آل این وان(AIO )  جدید را معرفی کرده است که علاوه بر طراحی منحصر به فرد خود، دارای کارایی بالایی در سازمان ها و شرکت های تجاری است.  

 
 آل این وان لنوو

 
 
 آل این وان ThinkCentre X1 شرکت لنوو با رنگ خاکستری تیره، نازک و کاملا سبک با وزن 8.8 پوند، صفحه نمایش غیر لمسی 23.8 اینچی، وضوح تصویر 1920در 1080و پوشش ضد تابشی خود می تواند به یکی از پرفروش ترین دستگاه های all-in-one در بازار تبدیل شود.
 
   

 آل این وان لنوو جدید
  

 نوع طراحی ایستاده تینک سنتر X1 یکی از جذابیت های مهم این آل این وان است. پایه آن بسیار نازک است و شما می توانید به راحتی موقیت دستگاه را تنظیم نمایید. تغییر زاویه در این All In One جدید نیاز به نیروی زیادی ندارد و همین موضوع باعث شده تا کار کردن با آن بسیار راحت تر از مدل های قبلی به نظر برسد.
 نشانه دیگری از طراحی متفکرانه در تینک سنتر X1، طراحی پورت ها و سوئیچ های آن است. هرگونه اتصال مهمی را که شما تصور می کنید در پشت این دستگاه به کار گرفته شده است. از جمله: اترنت گیگابیت، پورت قفل کنزینگتون، پاورجک، یک پورت دو طرفه DisplayPort 1.2 و سه پورت USB 3.0.

   

 آل این وان جدید لنوو

 
 
 در داخل تینک سنتر X1 یک پردازنده پنج هسته ای اینتل 6200U، رم هشت گیگابایتی DDR4 با فرکانس 2133 مگاهرتز، هارد 256 گیگابایتی SSD، و یک کارت بی سیم اینتل برای دو باند وای فای و بلوتوث 4.2 به کار گرفته شده است. همچنین با وجود گرافیک HD 520 در داخل این دستگاه، نمی توان انتظار زیادی از بازی کردن بر روی آن داشت.  

 قیمت آل این وان لنوو

 
 لازم به ذکر است قیمت آل این وان مذکور چیزی در حدود 845 دلار در نظر گرفته شده  است.
 در کل اگر شما به دنبال یک دستگاه all-in-one  فوق العاده با طراحی زیبا و سبک هستید، باید گفت تینک سنتر X1 انتخاب مناسبی برای این امر به حساب می آید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.