قدرت نمایی لنوو در نمایشگاه IFA برلین

قدرت نمایی لنوو در نمایشگاه IFA برلین
زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت لنوو قصد دارد در نمایشگاه IFA برلین، حضور قدرتمندی را از خود نشان دهد. این شرکت قرار است از فناوری های جدیدش در 30 آگوست رونمایی کند.
   

قدرت نمایی لنوو در IFA برلین

 
 
 لنوو که به تازگی شرکت موتورلا را نیز خریداری نموده، ویدئوی جدیدی را منتشر کرده که در آن از محصولات جدید لنوو از جمله چندین لپ تاپ، تبلت جدید یوگا و اتصالات ماژولار برای گوشی موتو زد و زد فورس رونمایی شده است. این دو گوشی که با همکاری شرکت لنوو و موتورلا طراحی شده، دارای نمایشگر فول اچ دی، ضدخش و بسیار مقاوم است. گزارشات حاکی از آن است مدت زمان روشن بودن این دو گوشی با توجه به باتری قدرتمندشان، نسبت به گوشی های قبلی این شرکت طولانی تر خواهد بود.  

 همکاری لنوو و موتورولا

 
 همچنین در این تیزر تبلیغاتی، لنوو تایید می کند آنچه که از آن با نام Moto Mods یاد می شود، در واقع متشکل از ماژولارهای اسپیکر JBL، لوازم جانبی مانند باتری و پروژکتور است که از طریق یک پین 16 کانکتوری در پشت گوشی‌های هوشمند موتو زد و زد فورس، به آنها متصل می شوند.
 در این فیلم به ساعت هوشمند جدید لنوو با نامMoto 360  نیز اشاره شده و نحوه کامل کارکرد با آن قرار است درIFA 2016  به نمایش درآید.
 لنوو که یکی از بزرگ‌ترين توليدكننده های رایانه در جهان است، با خرید موتورلا قصد دارد به یکی از بزرگترین توليدكننده های موبايل و تبلت در دنيا تبدیل شود. شایان ذکر است شركت موتورولا قبل از توافق با لنوو، در رتبه‌ سوم بازار ايالات‌ متحده قرار داشت.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.