رونمایی لنوو از Chromebook Duet با صفحه کلید جدا شونده

رونمایی لنوو از Chromebook Duet با صفحه کلید جدا شونده
زمان مطالعه: 2 دقیقه

کمپانی لنوو از جدیدترین محصول خود با نام Chromebook Duet مجهز به صفحه کلید جدا شونده و سیستم عامل Chrome OS در آمریکای شمالی رونمایی کرد. این محصول که می تواند به عنوان یک کروم بوک و یک تبلت مورد استفاده قرار گیرد، به یک صفحه نمایش 10.1 اینچی مجهز شده است. با توجه به بهره مندی از سیستم عامل Chrome OS، کاربرام می توانند به مدت 8 سال آپدیت های گوگل را به صورت رایگان دریافت کنند.

در شرایط عادی می توانید از حالت تبلت و با استفاده از صفحه نمایش لمسی آن بهره مند شوید و در شرایطی به تایپ سریع و موارد دیگر نیاز دارید، می توانید صفحه کلید جدا شونده را به Chromebook Duet متصل کنید. پایه پشت دستگاه به کاربران اجازه می دهد تا صفحه نمایش را در زاویه 135 درجه تنظیم کنند.

کلید هایی با ضخامت 1.3 میلی متر و ابعاد 18 میلی متر برای کلید های استاندارد از جمله ویژگی های صفحه کلید جدا شونده دستگاه به شمار می روند. تاچ پد موجود روی صفحه کلید نیز ابعادی برابر با 49×87 میلی متر دارد که کارکردن با آن را آسان می سازد. صفحه نمایش 10.1 اینچی به کار رفته در Chromebook Duet وضوح تصویر قابل قبول 1080×1920 پیکسل را به همراه شدت روشنایی 400 نیت ارائه می دهد.

رونمایی لنوو از Chromebook Duet با صفحه کلید جدا شونده

محصول جدید لنوو با توجه به ویژگی ها و سیستم عامل Chrome OS گزینه ای ایده آل برای وب گردی، تماشای فیلم، گوش دادن به موسیقی و انجام کارهای اداری با استفاده از نرم افزار های آفیس مایکروسافت به شمار می رود. دسترسی به اپلیکیشن های Google Play Store برای این محصول در نظر گرفته شده و قابلیت picture-in-picture نیز برای تمامی اپلیکیشن ها در به روز رسانی جدید سیستم عامل Chrome OS لحاظ شده است.

به این ترتیب می توانید در بخشی از صفحه نمایش به تماشای فیلم و در بخش دیگر آن نیز به وبگردی یا سایر امور بپردازید. طبق اعلام کمپانی سازنده، دستگاه دو منظوره Chromebook Duet لنوو با قیمت 280 دلار به بازار عرضه شده است. در صورت انتخاب گزینه های اختیاری برای این دستگاه، ممکن است قیمت آن بیشتر از 280 دلار شود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.