رونمایی از سیستم امنیتی دل با نام Dell Data Protection

رونمایی از سیستم امنیتی دل با نام Dell Data Protection
زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت دل با رونمایی از سیستم جدید حفاظت از داده های رایانه ای، بار دیگر توانست قدرت خود در زمینه فناوری اطلاعات به رخ سایر رقبا بکشد. این سیستم جدید که با نام Dell Data Protection شناخته می شود، ترکیبی از امنیت و اقتدار را در حفظ اطلاعات سازمانی به دنبال دارد و نسل جدیدی از حفاظت داده های رایانه ای را برای شما فراهم می آورد. 

 سیستم امنیتی دل

 
 سیستم امنیتی جدید شرکت دل، قابلیت تعریف حقوق دسترسی در سطوح مختلف را فراهم می آورد. این سیستم به مدیران بخش فناوری اطلاعات این اختیار را می دهد تا تنظیمات دسترسی به فایل ها را برای هر شخص یا گروه تعریف و یا آنها را محدود کنند.
 Dell Data Protection در حقیقت یک چرخه امنیتی سطح بالا همراه با ترکیبی از ویژگی های متعدد جهت ارائه یک راه حل جامع است، از جمله: رمزگذاری داده ها، نظارت بر دسترسی به فایل ها، پیشگیری از نشت داده ها (DLP) و مدیریت حقوق دیجیتال (DRM). نکته جالب در این چرخه امنیتی این است که تمامی حفاظت های امنیتی ذکر شده تنها با یک کنسول واحد قابل مدیریت هستند.
 بیشتر راه حل های امنیتی موجود، تنها قادر به محافظت از اطلاعات در درون سازمان هستند و هنگام ترک آنها از محیط سازمانی هیچ نظارتی بر روی آنها ندارند. اما سیستم امنیتی جدید دل قادر است پوشش همه جانبه ای را در تمامی دستگاه ها و سیستم عامل های مورد نظر انجام دهد و فایل هایی را که بر روی ذخیره سازهای خارجی مانند فلش و خدمات ابری عمومی ذخیره می شوند را کنترل نماید.
  

 dell data protection

 
 برت هانسن، معاون مدیریت و امنیت داده های نقاط پایانی شرکت دل می گوید: “در یک محیط کاری مدرن، داده ها بین مردم و دستگاه ها همواره در حال انتقال هستند. اما تامین امنیت و رمزنگاری این داده ها، به یکپارچگی خاصی نیاز دارند که شرکت دل به خوبی از پس این موضوع برآمده است.”
 اکثر سازمان های امروزی، به خوبی اهمیت به کارگیری یک برنامه امنیت سایبری قوی را در سازمان خود درک کرده اند. با این حال بسیاری از آنها در مبارزه با هکرها و حفظ داده های خود، ناتوان هستند. از دست دادن اطلاعات محرمانه یک سازمان حتی می تواند تا نابود کردن آن پیش برود. اینجا مشخص می شود که استفاده از سیستم امنیتی جامع با قابلیت های ذکر شده در بالا می تواند یک سازمان را از خطرات ناشی از حملات سایبری به خوبی محافظت کند.
 با استفاده از Dell Data Protection نه تنها امنیت سازمانی خود را حفظ می کنید، بلکه نگرانی خود از آپلود کردن فایل در یک سیستم ابری عمومی را به صفر خواهید رساند.
 لازم به ذکر است سیستم امنیتی جدید شرکت دل  از ابتدای دسامبر 2016 در کشورهایی مانند ایالات متحده آمریکا در دسترس خواهد بود و به زودی در تمامی کشورها به اجرا در می آید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.