حضور شرکت بهین تکنولوژی در چهارمین نمایشگاه الکامپ خوزستان

حضور شرکت بهین تکنولوژی در چهارمین نمایشگاه الکامپ خوزستان
زمان مطالعه: 2 دقیقه

حضور شرکت بهین تکنولوژی درچهارمین نمایشگاه الکامپ ،الکترونیک ،کامپیوتر ،تجارت الکترونیک و ارتباطات اهواز که در سالن خلیج فارس نمایشگاه الکامپ خوزستان از تاریخ ۹ الی ۱۲ آبان ماه ۹۸ برگزار شد.
   

 
 
 این نمایشگاه به طور ویژه با ماموریت پرورش طرح های فناورانه و دعوت از اصناف فعال در حوزه فناوری با محوریت توسعه اشتغال  و فراهم کردن زیرساخت های مورد نیاز برای توسعه کسب و کارهای مجازی و با حضور شرکت های متنوعی که سعی در افزایش کیفیت صنعت IT در کشور دارند همراه بود. در این راستا شرکت بهین تکنولوژی برای ارائه تازه ترین راهکارهای استفاده از تجهیزات کامپیوتری، مینی پی سی،تین و زیرو کلاینت،آل این وان و مانیتورو پایه های ارگونومیک در این نمایشگاه حضور پیداکرد.
   

 
 
 محوریت شرکت بهین تکنولوژی در این حضور بیشتر با تمرکز بر روی برند یونیوو بود.
 محصولات یونیوو راهکارهای بسیار متنوعی برای تجهیزات سخت افزاری سازمان ها،ادارات،بانکها، دانشگاهها و مدارس در اختیار دارند.

   

 
 
 طی چهار روز نمایشگاه الکامپ تیم فنی بهین تکنولوژی با دراختیارداشتن دانش و تسلط به ارائه راهکار و نمایش برخی از تازه ترین محصولات تولید این شرکت طی ملاقات با مدیران سازمان ها اطلاعات و نمونه های متنوع از محصولات یونیوو را در اختیار میهمانان و علاقمندان صنعت IT قرار دادند.
 
   

 
 
 برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با امکانات و قابلیت های محصولات یونیوو و دریافت راهکارهای هوشمندانه سازمانی و آشنایی با کالاهای متنوع این شرکت می توانید به بخش مقالات سایت رسمی ما مراجعه کنید.
 همچنین برای دریافت راهکار و مشاوره و سوال های تخصصی تر می توانید از  این لینک اطلاعات خود را ثبت کنید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود

 
   

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.