جدیدترین فناوری های روز دنیا در لپ تاپ لنوو V510

جدیدترین فناوری های روز دنیا در لپ تاپ لنوو V510
زمان مطالعه: 4 دقیقه

شرکت لنوو با معرفی لپ تاپ V510، بار دیگر توانست قدرت خود را در طراحی و تولید دستگاه های قدرتمند و ایمن به اثبات برساند. استفاده از جدیدترین فناوری های روز در ساخت بدنه و سخت افزارهای به کار رفته در داخل این لپ تاپ باعث شده است تا لپ تاپ لنوو مدل V510 در عین سادگی از قدرت بالایی نیز برخوردار باشد. این لپ تاپ با هدف کارکرد درحوزه کسب و کار، خانگی و همچنین دانشجویی طراحی شده است و نیاز کاربران فعال در هر سه بخش را به خوبی پاسخ می دهد.
 اما چرا هنگام خرید لپ تاپ، باید توجه ویژه ای به لپ تاپ لنوو سری  V510 داشته باشیم؟ این سوالی است که پاسخ آنرا به راحتی می توان از ویژگی های معرفی شده در ذیل دریافت کرد.
 

 چرخش 180 درجه لپ تاپ V510

 
 لولاهای با دوام آلیاژی با قابلیت چرخش 180 درجه
 در طراحی بدنه لپ تاپ V510، همانند اکثر مدل های لنوو از ترکیب پلاستیک فشرده و فلز استفاده شده است که باعث استقامت زیاد این لپتاپ در برابر ضربه های ناگهانی می شود. شرکت لنوو در اتصال صفحه نمایش V510 به بدنه، از لولاهای مخصوصی استفاده کرده است. جنس این لولاها از آلیاژ روی بوده که باعث دوام هرچه بیشتر دستگاه می شود. لولاها به گونه ای طراحی شده اند که تحمل حداقل 30 هزار بار باز و بسته شدن را دارا می باشند. این بدان معناست که اگر شما لپ تاپ خود را روزی 16 بار باز و بسته نمایید، به راحتی و بدون هیچ مشکلی به مدت پنج سال از آن استفاده خواهید نمود.

   

 لولای لپ تاپ لنوو V510

 
 
 یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد این لولاها، انعطاف پذیری آنها تا 180 درجه است. بنابراین در لپ تاپ V510 شما به راحتی می توانید صفحه نمایش خود را به همراه کیبورد در یک سطح صاف قرار دهید و مشاهده تصاویر یا دیدن یک فیلم را با دیگران به اشتراک بگذارید.
 
 پردازنده کبی لیک (Kaby Lake)
 لپ تاپ لنوو مدل  V510 از جدیدترین نسل پردازنده های شرکت اینتل موسوم به کبی لیک بهره می برد. کبی لیک نسل هفتم پردازنده های اینتل به حساب می آید و شرکت لنوو در جدیدترین لپ تاپ های تولیدی خود از این نوع پردازنده استفاده می کند. پردازنده کبی لیک به کار رفته در V510 باعث می شود تا سیستم عامل بتواند در پاسخ به نیاز برای توان پردازشی، فرکانس را با انعطاف و سرعت بیشتری تغییر دهد. همچنین فناوری های HyperThreading و فرآیند 14 نانومتری در ساخت این پردازنده به کار گرفته شده است که باعث می شود ولتاژ بیشتری را به دستگاه اعمال کرد و به فرکانس های بالاتر نیز دست یافت.

   

کیبورد لپ تاپ لنوو مدل V510

 
 همخوانی کامل با ویندوز 10
 همانطور که می دانید جدیدترین سیستم عامل شرکت مایکروسافت موسوم به ویندوز 10 از پیشرفت های زیادی نسبت به نسخه های قدیمی تر برخوردار شده است که به عنوان مثال یکی از آنها شروع سریع کار با منوی استارت پیشرفته ویندوز 10 و دیگری مرورگر جدید ویندوز به نام کورتانا است که به نوعی یک دستیار شخصی دیجیتال در محیط ویندوز به حساب می آید. لپ تاپ Lenovo V510 از تمامی این ویژگی ها بهره مند شده است و در حقیقت همخوانی بسیار خوبی با جدیدترین سیستم عامل شرکت مایکروسافت دارد.
 
 امنیت
 لپ تاپ V510 لنوو از نظر امنیتی و محافظت از اطلاعات کاربران نیز تقویت شده است و از ماژول پلاتفرم قابل اطمینان یکپارچه موسوم به TPM استفاده می کند که یکی از ویژگی های برتر ویندوز 10 نیز به حساب می آید و اطلاعات کاربر را در مقابل هکرها محفوظ نگه می دارد. در کنار این ماژول امنیتی، لنوو از حسگر اثر انگشت بر روی کیبورد نیز استفاده کرده است که نهایت امنیت را برای کاربر در هنگام لاگین شدن به دنبال دارد.
  
  

لپ تاپ لنوو مدل V510

 
 عملکرد قدرتمند برای یک روز کامل
 شرکت لنوو علاوه بر استفاده از جدیدترین نسل پردازنده های اینتل، از یک باتری با کیفیت لیتیوم یونی در ساخت و طراحی لپ تاپ V510 استفاده کرده است که حداکثر طول عمر 12 ساعت را به دنبال دارد. این لپ تاپ همچنین قادر است در هنگام خاموش بودن، گوشی همراه شما را با اتصال به یکی از پورت های آن شارژ نماید.
 
 عملکرد سریعتر گرافیک تا 56 درصد
 شرکت اینتل با استفاده از گرافیک یکپارچه Intel® Iris باعث شده تا کاربران از تماشای فیلم، ویرایش عکس و مشاهده تصاویر زیبا و با کیفیت به خوبی بهره مند شوند. به گفته لنوو این ویژگی نسبت به مدل های قبلی عملکرد سریعتر گرافیک تا 56 درصد را دارا می باشد.

 
  

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.