تاریخ برگزاری و اطلاعات رویداد جدید اپل

تاریخ برگزاری و اطلاعات رویداد جدید اپل
زمان مطالعه: 2 دقیقه

تاریخ برگزاری و برخی از اطلاعات مربوط به رویداد جدید اپل در ماه سپتامبر منتشر و در دسترس رسانه های سراسر جهان قرار گرفت. همانند سال های گذشته در این مراسم شاهد معرفی محصولات، سیستم عامل، نرم افزار و ویژگی های جدید از کمپانی آمریکایی خواهیم بود.

طبق اطلاعات منتشر شده، رویداد جدید اپل در ساعت 9 صبح روز 14 سپتامبر برگزار خواهد شد و کاربران در سراسر جهان از طریق Apple TV یا مراجعه به وب سایت کمپانی می توانند این مراسم را به صورت زنده مشاهده کنند.

چه چیزی در رویداد جدید اپل معرفی خواهد شد؟

از مهم ترین محصولاتی که در رویداد سپتامبر 2021 اپل شاهد معرفی و رونمایی آنها خواهیم بود، نسل جدید گوشی های هوشمند این کمپانی به iPhone 13 است که خط پایانی بر تمامی شایعات منتشر شده تاکنون خواهد بود. همانند سنت دیرین گذشته از ماه ها قبل تصاویر و مشخصات جعلی در خصوص گوشی های هوشمند خانواده iPhone 13 در وب سایت ها و شبکه های اجتماعی منتشر شدند که با برگزاری مراسم 14 سپتامبر، تکلیف همه آنها مشخص خواهد شد.

همچنین در این رویداد از سیستم عامل iOS 15 اپل برای گوشی های هوشمند و تبلت های این کمپانی رونمایی خواهد شد که به صورت پیش فرض روی گوشی های سری iPhone 13 وجود خواهد داشت و دارندگان محصولات نسل های گذشته نیز از طریق به روز رسانی قادر به دریافت آن خواهند بود.

البته اخباری در خصوص عدم آماده سازی برخی از ویژگی های نرم افزاری سیستم عامل جدید اپل برای گوشی های هوشمند و تبلت های این کمپانی منتشر شده که می توان به نسخه نهایی ویژگی SharePlay اشاره کرد. همچنین پیش بینی می شود که در رویداد سپتامبر 2021 شاهد رونمایی از ساعت های هوشمند Apple Watch Series 7 خواهیم بود که به عنوان یک گچت محبوب در سراسر جهان عرضه خواهد شد.

رونمایی از AirPods های جدید اپل و نسخه های 14 و 16 اینچ لپ تاپ های مک بوک پرو جدید این کمپانی نیز در لیست برنامه های اپل در تاریخ 14 سپتامبر قرار گرفته اند که مدت کوتاهی پس از برگزاری این رویداد در دسترس علاقمندان قرار خواهند گرفت.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.