برترین لپ تاپ های لنوو در سال 2016

برترین لپ تاپ های لنوو در سال 2016
زمان مطالعه: 3 دقیقه

شرکت لنوو به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان لپ تاپ در جهان، افتخارات زیادی را در سال 2016 میلادی کسب کرده است. این شرکت آمریکایی چینی توانسته است با تنوع محصولات خود در زمینه های صنعت کسب و کار، ادارای، دانشجویی، خانگی و همچنین لپ تاپ های هیبریدی به عنوان برترین شرکت سازنده لپ تاپ در سال 2016 دست یابد.
در همین زمینه وب سایت معتبر laptopmag که در زمینه گزارش های ماهانه و سالیانه لپ تاپ فعالیت می کند، برترین محصولات تولید شده سال 2016 در بخش های مختلف را عنوان کرده که در ذیل به آنها اشاره شده است.

1- لپ تاپ لنوو  IdeaPad 100s : ارزانترین لپ تاپ

لپ تاپ لنوو  IdeaPad 100S با وزن بسیار سبک، زاویه دید خوب، صفحه نمایش لمسی، عمر باتری بیش از 9 ساعت، و قیمت فوق العاده 199 دلاری خود به عنوان ارزانترین لپ تاپ ویندوزی 2016 شناخته شده است. این لپ تاپ در مقایسه با لپ تاپ های دیگری که در این رنج قیمتی قرار دارند، توانسته است عملکرد بسیار خوبی را از خود بر جای بگذارد و از کیفیت بالایی برخوردار است. لپ تاپ IdeaPad 100S شرکت لنوو با هدف کارکرد در محیط های آموزشی و همچنین انجام کارهای روزمره مانند مرور وب، یک لپتاپ کاملا ایده آل است و با کمترین هزینه می توانید آن را خریداری نمایید.

2- لپ تاپ لنوو  Yoga 910 : بهترین لپ تاپ 14 اینچی

اگر به دنبال ترکیب کاملی از قدرت، سبکی و انطباق پذیری در یک لپ تاپ هستید، لپ تاپ لنوو مدل  Yoga 910 بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این لپ تاپ 13.9 اینچی دو منظوره با قیمت پایه 1200 دلار قیمت گذاری می شود و با لولاهای  watchbandمنحصر به فرد خود سرو صدای زیادی به پا کرده است. صفحه نمایش این لپ تاپ دید بسیار خوبی را برای کاربر به دنبال دارد و از لحاظ عمر باتری نیز در وضعیت خوبی قرار گرفته است. لپتاپ Yoga 910 قادر است با یکبار شارژ به مدت زمان 10.5 ساعت روشن بماند.

3- لپ تاپ لنوو سری ThinkPad 13 : بهترین لپ تاپ برای کسب و کارهای کوچک

برترین لپ تاپ انتخابی حوزه کسب و کارهای کوچک و مدارس در سال 2016 نیز به شرکت لنوو اختصاص یافته است. این لپ تاپ که Lenovo ThinkPad 13 نام دارد، ویژگی های بالایی را ارائه می دهد و با توجه به قیمت مناسب آن (قیمت پایه 611 دلار) استقامت طولانی را برای کاربر به دنبال دارد. این لپ تاپ سبک وزن دارای یک صفحه نمایش HD، یک درایو حالت جامد، یک شاسی با دوام و دارای یکی از بهترین صفحه کلیدهای است که تمامی مراحل تست MIL-SPEC را نیز به خوبی پشت سر گذاشته است. علاوه بر این Lenovo ThinkPad 13 دارای یک پورت USB نوع Cمی باشد که برای اولین بار در یک لپ تاپ سری تینکپد مورد استفاده قرار گرفته است.

4- لپ تاپ لنوو ThinkPad X260 : بهترین طول عمر باتری

در تلاش برای ساخت یک لپ تاپ نازک، گاهی اوقات تولید کنندگان به طول عمر و نوع باتری و یا کیفیت صفحه کلید زیاد اهمیت نمی دهند، اما لپ تاپ  ThinkPad X260 12.5 اینچی شرکت لنوو شامل این موراد نمی شود و با وجود باریکی دستگاه، تعادل بسیار خوبی را در قابلیت حمل و بهره وری فراهم آورده است. این لپ تاپ باریک و سبک وزن با قیمت پایه 763 دلار، به خوبی تمامی مراحل آزمایش های فنی  لنوو را پشت سر گذاشته و ترکیبی از عملکرد بهینه، یک صفحه کلید و تاچ پد دقیق، مجموعه کاملی از پورت ها و از همه مهمتر بیش از 17 ساعت طول عمر باتری را برای کاربر در پی دارد.

5- لپ تاپ لنوو مدل T460 : بهترین لپ تاپ تجاری

اگر چه لپ تاپ های زیادی در حوزه کسب و کار وجود دارند، اما لپ تاپ لنوو ThinkPad T460 به عنوان بهترین لپ تاپ تجاری دنیا در سال 2016 شناخته شده است. این لپ تاپ 14 اینچی با ترکیب کاملی از پردازنده و طول عمر باتری بسیار خوب و همچنین صفحه کلید راحت، یک تاچ پد دقیق و یک شاسی بدنه با دوام توانسته است رضایت کاربران لنوو را به خوبی جلب نماید. در لپ تاپ T460 ویژگی های امنیتی و مدیریتی بسیار مناسبی به کار گرفته شده است که در بخش فناوری اطلاعات به آنها نیاز است.


برای کسب  اطلاعات بیشتر درباره‌ی  محصولات سازمانی بهین تکنولوژی  مانند مینی پی سی، آل این وان، مانیتور و زیرو کلاینت از صفحات مربوطه بازدید کنید. برای مشاوره و اطلاع از قیمت محصولات با شماره 88177895 تماس حاصل فرمایید. صفحه رسمی اینستاگرام بهین تکنولوژی را دنبال کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.