افتتاح کارخانه بهین تکنولوژی

افتتاح کارخانه بهین تکنولوژی
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

روز سه شنبه 23 خرداد همزمان با بیست و پنجمین سالگرد تاسیس شرکت بهین تکنولوژی، به لطف خداوند کارخانه این شرکت نیز با عنوان “صنایع بهین” افتتاح شد. مراسم افتتاحیه با حضور جمعی از همکاران و دوستان در محل کارخانه واقع در شهرک صنعتی عباس آباد صورت گرفت.

در این مراسم ابتدا جناب آقای توسلی مدیرعامل شرکت پس از بریدن روبان قرمز افتتاح این کارخانه را به صورت رسمی اعلام کردند و به سخنرانی درباره هدف از ایجاد این کارخانه، مراحل ساخت آن و برنامه های آینده پرداختند. ایشان به این نکته اشاره نمودند که پس از طی کردن مشکلات فراوان در مسیر ایجاد کارخانه در نهایت توانستند با عنایت پروردگار متعال گامی بزرگ در راه تولید داخلی بردارند.

همزمان شدن افتتاح این کارخانه در سال اقتصاد مقاومتی و تولید ملی خود اتفاق نیکی است که موجب اشتغال زایی و حمایت از کالای ملی خواهد شد. امید است تا با عنایت مقامات دولتی و همچنین استقبال مردم عزیز از کالای داخلی، فعالیت در این راستا روز به روز گسترده تر شود.


برای اطلاع بیشتر در ارتباط با محصولات سازمانی بهین تکنولوژی مثل مینی پی سی، آل این وان، مانیتور و زیرو کلاینت از صفحات مربوطه بازدید کنید. برای مشاوره و اطلاع از قیمت محصولات با شماره 88177895 تماس حاصل فرمایید. صفحه رسمی اینستاگرام بهین تکنولوژی را دنبال کنید.

۲ نظر

  • شما از کی کارخانه زدین شما وارد میکنید
    حتما میخواستین بعد از ورشکستگی و یا بیمه استفاده کنید

    • سلام دوست عزیز ، بهین تکنولوژی نزدیک به 3 سال هست که تولید رو شروع کرده و کارخانه خودش رو توی شهرک صنعتی عباس آباد تاسیس کرده. زود قضاوت نکنید

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.