آل این وان Lenovo 510S دستگاهی همه کاره با یک صفحه نمایش بی نظیر

آل این وان Lenovo 510S دستگاهی همه کاره با یک صفحه نمایش بی نظیر
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

شرکت لنوو یکی از جدیدترین و زیباترین مدل هایIdeaCentre  خود با نام AIO 510S را معرفی نمود. لنوو در طراحی و ساخت این رایانه همه کاره از جدیدترین فناوری های روز بهره گرفته است و ویژگی های منحصر به فردی مانند صفحه نمایش فوق باریک چند لمسی، پردازنده پر قدرت، گرافیک وکیفیت صدای استریو را در ساخت آن به کار گرفته است. 

 آل این وان لنوو مدل 510s

 
 
 آیدیاسنتر AIO 510S از یک صفحه نمایش ۲۳ اینچی بهره می برد، در حالیکه نسل قبلی آن یعنی AIO 510 دارای اندازه صفحه نمایش ۲۱.۵ اینچ است. حرف”S” در اینجا مخفف کلمه Slim به معنای باریک است و این موضوع به خوبی نشان می دهد که لنوو تا چه حد به باریک شدن و زیبایی صفحه نمایش AIO 510S اهمیت داده است. آیدیاسنتر AIO 510S  به یک صفحه نمایش ۲۳ اینچی و Full HD مجهز شده که در ساخت آن از فناوری پیشرفته سلول لمسی موسوم به AIT استفاده شده است. این فناوری ضخامت صفحه نمایش را به شدت کاهش می دهد و علاوه بر سبک تر شدن دستگاه، تصویری با کیفیت و رزولوشن بالا ارائه می کند.
 قسمت بالای صفحه نمایش AIO 510S تنها ۷.۲ میلی متر ضخامت دارد و وزن آن معادل ۴.۴ کیلوگرم است که در بین محصولات مشابه بسیار سبک وزن است. برای صرفه جویی در فضای میز کاری شما، صفحه نمایش AIO 510S به طور گسترده ای قابل تنظیم است و از زاویه -۵ درجه تا ۳۰ درجه می چرخد.

   

آل این وان لنوو

 
 نکته جالبی که در طراحی AIO 510S در نظر گرفته شده است، مخفی شدن دوربین و پورت های کناری آن است که در صورت استفاده نکردن از آنها به صورت کشویی در بدنه دستگاه قرار می گیرد.
 آیدیاسنتر جدید لنوو علاوه بر طراحی بی نظیر خود، از لحاظ سخت افزاری نیز در وضعیت بسیار مناسبی قرار دارد. این دستگاه نه تنها به یک پردازنده نسل ششمی اینتل مجهز شده، بلکه دارای یک پردازنده گرافیکی NVIDIA® GeForce 930A است و برای انجام کارهای گرافیکی و بازی بسیار ایده آل به نظر می رسد. همچنین با کمک این دستگاه به راحتی می توانید از مشاهده فیلم های با کیفیت و گوش دادن به موسیقی با صدای دالبی نهایت لذت را ببرید.
 آیدیاسنتر AIO 510S ترکیبی از بهترین اجرای ویندوز ۱۰ را به همراه دارد و با کمک این دستگاه می توانید از تمامی ویژگی های آخرین سیستم عامل شرکت مایکروسافت بهره کامل را ببرید.
 شرکت لنوو با تولید IdeaCentre AIO 510S و دستگاه های مشابه خود، عملا به یک رقیب جدی برای محصولات iMac اپل تبدیل شده است. بسیاری از کارشناسان بر این باورند در آینده ای نه چندان دور، محصولات آیدیاسنتر لنوو با تنوع محصول و قیمت مناسبی که دارند در جایگاه اول عرضه و تقاضا قرار خواهند گرفت. اگر در حال حاضر  به دنبال یک آل این وان خوش قیمت، زیبا همراه با یک صفحه نمایش بی نظیر هستید، AIO 510S بدون شک بهترین انتخاب شما خواهد بود.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.