کامپیوتر آل این وان ( کامپیوتر یکپارچه )

بهین تکنولوژی، عرضه‌کننده انواع کامپیوترهای آل این وان برای استفاده‌های صنعتی، اداری و خانگی، به شما کمک می‌کند تا از یک راه‌حل یکپارچه و کارآمد برخوردار شوید. ما با ارائه مدل‌های متنوع، مجهز به جدیدترین مشخصات فنی و قیمت‌های رقابتی، تجربه‌ای بی‌نظیر در خرید کامپیوتر آل این وان را تضمین می‌کنیم. کامپیوترهای یکپارچه بهین تکنولوژی با طراحی بسیار زیبا و کم‌جا، ایده‌آل برای هر فضایی هستند و قدرت پردازشی بالایی را برای کاربردهای سنگین فراهم می‌آورند. برای دریافت مشاوره تخصصی و رایگان و کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی بهبود فضای کاری خود با با ما تماس بگیرید.

دسترسی سریع

همه چیز درباره کامپیوتر آل این وان

به چه مواردی باید توجه کنیم و چطور انتخاب مناسبی داشته باشیم

کامپیوتر آل این وان چیست؟

کامپیوتر آل ین وان (All in One) یک دستگاه کامپیوتر چندمنظوره است که تمامی قطعات و اجزای سخت‌افزاری مانند صفحه نمایش، پردازنده، حافظه، هارد دیسک، وب کم و بلندگوها و… در یک قاب تکی ترکیب شده‌اند. این دستگاه‌ها به طراحی زیبا و  اشغال فضای کم‌ معروف هستند و برای مصارف مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند. در ادامه به برخی از کاربردها، مزایا و نکات مهم قبل از خرید کامپیوتر همه کاره یا آل این وان می‌پردازیم:

استفاده از کامپیوتر آل این وان برای

مصرف روزانه و شخصی

استفاده از کامپیوتر آل این وان در

مدارس و مراکز آموزشی

استفاده از کامپیوتر آل این وان در

ادارات ، شرکت ها و سازمان ها

کامپیوتر آل این وان، با طراحی یکپارچه و فضای کمتری که اشغال می‌کند، به کاربران امکان می‌دهد تا فضای کاری یا مسکونی خود را به راحتی مدیریت کنند. این دستگاه‌ها به راحتی قابلیت نصب و راه اندازی دارند نیاز به اتصال قطعات جداگانه و تنظیمات پیچیده ندارند، بنابراین به ویژه برای کاربران تازه‌کار یا افرادی که به دنبال راحتی هستند، بسیار جذابند. همچنین، طراحی زیبا و مدرن این کامپیوتر همه کاره امکان می‌دهد تا با دکوراسیون داخلی خانه یا محل کار ، تناسب پیدا کنند. همچنین این دستگاه ها با مشخصات فنی متفاوتی عرضه می شوند که تا انواع نیازها را برطرف کند.

مواردی که قبل از خرید آل این وان باید به آن توجه کنید.

اگر قصد خرید کامپیوتر بدون کیس ( آل این وان ) دارید ، باید اصلی‌ترین خصوصیات این کامپیوترهای همه را بررسی کنید تا هنگام خرید آل این وان مدل متناسب با نیازنتان را تهیه کنید. نمایشگر آل این وانپردازنده در آل این وانپردازنده گرافیکیحافظه ذخیره سازی و رم درگاه ورودی و خروجی
مواردی که قبل از خرید آل این وان باید به آن توجه کنید.

مواردی که قبل از خرید آل این وان باید به آن توجه کنید.

پردازنده

پردازنده گرافیکی

رم و حافظه

پورت‌ها

نمایشگر آل این وان

آل این وان یونیوو مدل UA 2225 به دلیل قابلیت پشتیبانی از پردازنده های i3/i5 نسل ۸ و همینطور پشتیبانی از پورت COM گزینه مناسبی برای استفاده در ادارات و سازمان های دولتی، بانک ها و دفاتر بیمه می باشد. دارا بودن وبکم داخلی با کیفیت تصویر بالا از مزایای این کامپیوتر یکپارچه محسوب می شود که آن را به گزینه ای مناسب برای مصارف آموزشی تبدیل می کند. لازم به ذکر است که شرکت بهین تکنولوژی در راستای حمایت از تولید ملی و با توجه به رشد نیاز بازار اقدام به تولید کلیه قطعات غیر الکترونیکی این All IN ONE نموده است.

  • پشتیبانی از CPU نسل ۸ و ۹
  • کیفیت و وضوح تصویر
  • مناسب بانک ها و ادارات
  • پنل fhd بدون فریم
  • صفحه نمایش “۲۴ FHD
  • مادربرد ایسوس ، مجهز به پورت COM
  • پایه قابل تنظیم

آل این وان یونیوو مدل UA 2225 E از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه می باشد. در این دستگاه مادربورد Elite Group J4105 استفاده شده است که در کنار پورت های ورودی و خروجی متنوع از جمله HDMI، ۴ عدد USB 3.0، پورت های ورود و خروج صدا و RJ45 LAN connector دارای سیستم خنک کننده بسیار قوی می باشد و به همین دلیل برای مصارف طولانی به شدت پیشنهاد می شود.