معرفی شرکای تجاری بهین تکنولوژی: برند لنوو (Lenovo)

معرفی شرکای تجاری بهین تکنولوژی: برند لنوو (Lenovo)
زمان مطالعه: 3 دقیقه

در دومین بخش از معرفی شرکای تجاری شرکت بهین تکنولوژی به برند صاحب نام لنوو (Lenovo) می پردازیم که برای تمام کاربران حوزه فناوری به طور کامل شناخته شده است. این کمپانی یکی از بزرگترین تولید کنندگان کامپیوتر های شخصی و لپ تاپ در سطح جهان به شمار می رود و در بسیاری از حوزه های مختلف نیز به فعالیت می پردازد.

معرفی شرکای تجاری بهین تکنولوژی: برند لنوو (Lenovo)

برند تجاری لنوو در سال 1984 به صورت رسمی با نام اولیه Legend در کشور چین تاسیس و آغاز به کار کرد. نام فعلی کمپانی بر گرفته از دو بخش Le (نشات گرفته از نام ابتدایی Legend) و ریشه لاتین Novo (به معنی New) است. زمینه فعالیت لنوو در حوزه های مختلف از جمله کامپیوتر شخصی، تبلت، گوشی هوشمند، لپ تاپ، سیستم های ورک استیشن، سرور، تجهیزات ذخیره سازی، نرم افزار های مدیریت فناوری اطلاعات و تلویزیون هوشمند است. برند های زیر مجموعه Lenovo بسیار تعداد بوده و هر کدام از آنها نیز در حوزه های متنوعی به فعالیت می پردازند:

  • ThinkPad
  • ThinkBook
  • Yoga
  • IdeaPad
  • Legion
  • IdeaCenter
  • ThinkCenter

لنوو در ماه مارس 2019 موفق به کسب عنوان پر فروش ترین برند تولید کننده کامپیوترهای شخصی در سطح جهان شده و در حال حاضر بسیاری از ابرکامپیوتر های مطرح جهان که در لیست TOP500 قرار دارند، توسط لنوو تجهیز شده اند.

معرفی شرکای تجاری بهین تکنولوژی: برند لنوو (Lenovo)

دفتر مرکزی، کارخانجات و برندهای خریداری شده

دفتر مرکزی فعلی برند لنوو در منطقه Haidian شهر پکن در کشور چین واقع شده است. فعالیت کمپانی تحت نام تجاری Legend در سال 1984 در پکن آغاز شده بود، اما مدیران شرکت تصمیم گرفتند تا در سال 1988 یک دفتر دیگر در هنگ کنگ افتتاح کنند. کمپانی Lenovo در طول سال های فعالیت خود موفق به خریداری سهام بسیاری از برند های مطرح جهان شده که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بخش کامپیوتر شخصی IBM در سال 2005
  • سرور های تجاری اینتل در سال 2014
  • گوشی های هوشمند موتورولا و گوگل در سال 2014
  • کامپیوتر شخصی تجاری فوجیتسو

معرفی شرکای تجاری بهین تکنولوژی: برند لنوو (Lenovo)

کمپانی چینی موفق به خریداری سهام بسیاری از برند های دیگر در حوزه فناوری شده و به این ترتیب تجهیزات مورد نیاز خود برای تولید محصولات خود را از همین طریق تامین می کند. محصولات Lenovo در کارخانجات متعددی از پکن چین، موریسویل کارولینای شمالی و سنگاپور تولید می شوند. دفاتر تحقیقاتی این برند صاحب نام نیز در نقاط مختلف جهان از جمله پکن، شانگهای، شنژن، ژیامن، چنگدو، نانجینگ و ووهان چین، موریسویل کارولینای شمالی و یاماتو ژاپن مشغول به کار هستند.

معرفی شرکای تجاری بهین تکنولوژی: برند لنوو (Lenovo)

کارخانجات تولیدی لنوو نیز شامل چنگدو و هیفی در چین و ژاپن در حالت تولید محصولات مختلف این برند تجاری هستند. مهم ترین و بزرگ ترین فروشگاه مرکزی Lenovo با مساحت 7500 متر مربع در فوریه سال 2013 در پکن افتتاح شده است. فعالیت های عملیاتی این برند در 60 کشور و فروش رسمی محصولات نیز در 160 کشور جهان انجام می شود که نشان دهنده گسترده بودن دامنه فعالیت لنوو است. شرکت بهین تکنولوژی نیز یکی از شرکای تجاری Lenovo به شمار می رود که در طول 27 سال فعالیت این برند ایرانی، با برند چینی همکاری نزدیکی دارد.

معرفی شرکای تجاری بهین تکنولوژی: برند لنوو (Lenovo)

مدیران و تعداد کارمندان برند لنوو

مدیریت کمپانی لنوو در حال حاضر بر عهده آقای Yang Yuanqing است و مدیرانی مانند Gianfranco Lanci (به عنوان COO)، آقای Yong Rui (به عنوان CTO) و آقای Wong Wai Ming (به عنوان CFO) به وی در هدایت دفاتر مرکزی و دفاتر فروش کمک می کنند. بر اساس آمار منتشر شده در سال 2018، تعداد 54000 نفر در دفاتر مرکزی و فروش Lenovo مشغول به کار هستند.


برای کسب  اطلاعات بیشتر درباره‌ی  محصولات سازمانی بهین تکنولوژی  مانند مینی پی سی، آل این وان، مانیتور و زیرو کلاینت از صفحات مربوطه بازدید کنید. برای مشاوره و اطلاع از قیمت محصولات با شماره 88177895 تماس حاصل فرمایید. صفحه رسمی اینستاگرام بهین تکنولوژی را دنبال کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.