فهرست مطالب

درباره مجازی‌سازی و راه‌کارهای آن بیشتر بدانید

مزایای مجازی سازی در بیمارستان و مراکز بهداشتی:

مجازی‌سازی در بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی امکاناتی را فراهم می‌کند که به بهبود مراقبت از بیماران، افزایش امنیت اطلاعات پزشکی، کاهش خطاهای پزشکی، مدیریت بهینه منابع، و افزایش همکاری و انعطاف‌پذیری کادر درمانی کمک می‌کند. این فناوری به کادر درمانی این امکان را می‌دهد که به دور از محدودیت‌های مکانی، اطلاعات بیماران را به سرعت دسترسی پیدا کرده و مراقبت بهتری را ارائه دهند. همچنین، مجازی‌سازی از نظر امنیتی نیز اطلاعات بیماران را حفاظت می‌کند و خطاهای پزشکی را به حداقل می‌رساند. از این رو، مجازی‌سازی به بهبود عملکرد و کارایی مراکز بهداشتی و بیمارستان‌ها کمک می‌کند.

 
 
 

چالش هایی که با آنها مواجه هستیم

در بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی، وجود تعداد زیادی از پرسنل و پزشکان متخصص با مسائل و چالش‌هایی روبروست. یکی از این چالش‌ها تامین یک شبکه مناسب برای مدیریت و پشتیبانی از تعداد زیادی از کامپیوترهای شخصی در این مراکز است. همچنین، کادر درمانی تنها در شرایط خاصی دارای دسترسی به کامپیوترها برای بررسی وضعیت بیماران و انجام امور تحقیقاتی می‌باشند و این دسترسی معمولاً به اتاق‌های اختصاصی محدود است. از این رو، دسترسی آنها به کامپیوتر در هر زمان و مکانی امکان‌پذیر نیست که این یکی از چالش‌های اساسی در این زمینه می‌باشد.

به علاوه، احتمال افزایش ناگهانی تعداد پرسنل یا بیماران می‌تواند به مشکلات فراوانی منجر شود. تخصیص بودجه برای خرید تجهیزات جدید و همچنین تجهیز و راه‌اندازی آنها توسط تیم فناوری اطلاعات به دلیل نیاز فوری و افزایش تعداد افراد نیازمند به این امکانات، به یک چالش اساسی تبدیل می‌شود.

 
 
 

راه‌کارهای پیشنهادی

چالش های بیمارستان و مراکز بهداشتی تفاوت چندانی با دانشگاه و مراکز آموزشی ندارد و به طور معمول پروسه های مشترکی در هر دو موقعیت شکل می گیرد. از این رو برطرف سازی چالش ها و ارائه راهکار نیز برای آنها شرایط مشابهی دارد. با توجه به اینکه تجهیز بیمارستان و مراکز بهداشتی، هزینه بسیار زیادی را در بر دارد، صرفه جویی در هزینه ها و کاهش پیچیدگی در ارائه سرویس توسط واحد فناوری اطلاعات به عنوان مهم ترین چالش شناخته می شود. در ادامه برخی از راهکار های موجود را با بهره گیری از زیرو کلاینت های مبتنی بر فناوری Teradici PCoIP به اشتراک می گذاریم.

نتایج به دست آمده

خرید زیرو کلاینت یونیوو

مشاوره رایگان و پاسخگویی به سوالات شما

شرکت بهین تکنولوژی ارائه دهنده آخرین آپدیت های نرم‌افزاری و Firmware شرکت ترادیچی

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با زیروکلاینت و زیرساخت موردنیاز آن، همچنین دریافت آخرین ورژن Firmware  شرکت ترادیچی با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

دسترسی آسان به حساب کاربری روی کامپیوتر شخصی در نقاط مختلف بیمارستان، به هیچ وجه از نظر امنیتی و حفظ حریم خصوصی توصیه نمی شود، اما به کارگیری زیرو کلاینت و مجازی سازی می تواند شما را بدون استرس از جهت در خطر ماندن اطلاعات شخصی، به حساب کاربری متصل کند. در حقیقت زیرو کلاینت ها به دلیل عدم برخورداری از فضای ذخیره سازی مستقل و عملکرد تحت شبکه، در نقش یک واسطه بین سرور و فضای ذخیره سازی موجود روی آن عمل کرده و هیچ داده ای به صورت مستقیم روی زیرو کلاینت ذخیره نمی شود. مصرف توان بسیار بهینه، عملکرد قابل قبول، بدون نویز و اشغال فضای بسیار کم از جمله مزایای زیرو کلاینت در فرآیند پیاده سازی مجازی سازی در بیمارستان و مراکز آموزشی وابسته به آن به شمار می روند.

تجهیز بیمارستان ، مراکز بهداشتی و درمانی با زیروکلاینت یونیوو UZ-100 (w100)