یورگن والتر به عنوان قائم مقام ارشد فوجیتسو در اروپای مرکزی و روبرت لنر به عنوان قائم مقام ارشد فروش و بازاریابی فوجیتسو آلمان منصوب شدند

یورگن والتر به عنوان قائم مقام ارشد فوجیتسو در اروپای مرکزی و روبرت لنر به عنوان قائم مقام ارشد فروش و بازاریابی فوجیتسو آلمان منصوب شدند
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

فوجیتسو روز گذشته از انتخاب یورگن والتر به عنوان قائم مقام ارشد فوجیتسو در اروپای مرکزی و رییس هیأت مدیره Fujitsu technology Solution Germany خبر داد.  به عنوان مقام ارشد فوجیتسو در اروپای مرکزی که شامل آلمان، سوییس و اتریش است، والتر نه تنها وظیفه هدایت امور تجاری فوجیتسو را در برخی از مهم ترین بازارها بر عهده خواهد داشت بلکه همچنان به عنوان یک عضو اجرایی فوجیتسو به سرویس دهی در قاره اروپا، خاور میانه ، آفریقا و هند ادامه خواهد داد. 

 

 
 در سمت پیشین والتر که مدیر ارشد بخش توسعه به شمار می رفت، وی مسئول توسعه امور تجاری از جمله استراتژی ها، امور بازاریابی و فروش و سیستم های اطلاعات مدیریت بود. در بیش از یازده سال گذشته، والتر سمت های مدیریتی مختلفی را در Nokia Siemens Networks که عضو هیأت مدیره نیز بود و همین طور در Siemens Communication تجربه کرده است. وی در رشته الکترونیک از دانشکده فنی دانشگاه مونیخ فارغ التحصیل شده است.
 علاوه بر این، روبرت لنر نیز به عنوان قائم مقام ارشد فروش و بازاریابی فوجیتسو در آلمان منصوب شد. به نقل از والتر، وی به عضویت هیأت مدیره Fujitsu Technology Solutions نیز در خواهد آمد. لنر در سال ۱۹۹۰ به شرکت پیوسته و پیش از این به عنوان سرپرست گروه راهکارهای تجاری فعالیت می کرده است. پیش از آن نیز وی سمت های مدیریتی دیگری در بخش فروش داشته است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.