کامپیوترهای فوجیتسو سریع ترین زمان راه اندازی را در میان سیستم های موجود در بازار به خود اختصاص دادند

کامپیوترهای فوجیتسو سریع ترین زمان راه اندازی را در میان سیستم های موجود در بازار به خود اختصاص دادند
زمان مطالعه: 2 دقیقه

مونیخ- 4 نوامبر 2011

  

برای شروع یک روز کاری پر مشغله، شاید هیچ چیز طاقت فرسا تر از انتظار کشیدن برای راه اندازی کامپیوتر محل کارتان نباشد. فوجیتسو با بهینه سازی بایوس و به کارگیری تکنولوژی FastOn در کامپوترهای رومیزی سری ESPRIMO خود، موفق شده است زمان راه اندازی دستگاه را به شدت کاهش دهد.

  

در کامپیوترهای رومیزی استاندارد با یک Image استاندارد، 25 ثانیه طول می کشد تا سیستم عامل راه اندازی شود در حالی که با تکنولوژی FastOn، زمان راه اندازی دستگاه تنها 13 ثانیه است. این تکنولوژی از اتلاف وقت کارکنان برای روشن کردن یا راه اندازی مجدد سیستم های خود جلوگیری کرده و آسایش بیشتری را برای آنها فراهم خواهد ساخت.

  

  

  

کامپیوترهای مدل ESPRIMO P900 و ESPRIMO E900 با تکنولوژی FastOn از دسامبر 2011 وارد بازار خواهند شد.

  

فوجیتسو در یک نگاه

  

فوجیتسو شرکتی پیشرو در ارایه راه حل های مبتنی بر ICT در بازارهای جهانی است که در حال حاضر سومین کمپانی بزرگ دنیا در صنعت و خدمات IT محسوب می شود. این کمپانی که در سال 1935 تاسیس شده است، هم اکنون با 172 هزار کارمند در بیش از 70 کشور دنیا خدمات خود را ارایه می دهد. فوجیتسو با به کارگیری مجموعه ای از کارشناسان نخبه IT و پیشرفته ترین فناوری های روز در حوزه محاسبات، ارتباطات و صنایع میکروالکترونیک، موفق شده است تا با ارایه محصولات با کیفیت، ارزش افزوده ای را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

  

محصولات تولیدی فوجیتسو در کارخانه های آلمان و ژاپن عبارت اند از:
 PC، نوت بوک، تبلت و تبلت PC، سرور، Work Station، Storage، Zero Client، Thin client، صفحه نمایش، کی برد، مادر برد، گوشی های هوشمند و …

  

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.