فوجیتسو LIFEBOOK UH552 اولترابوکی متفاوت

فوجیتسو LIFEBOOK UH552 اولترابوکی متفاوت
زمان مطالعه: 4 دقیقه

 

همراهی بسیار ظریف،قدرتمند و زیبا:

  

کمپانی فوجیتسو با عرضه نوت بوک UH552 با ظاهری زیبا،وزن سبک1.6 کیلوگرم،بهره مندی از تکنولوژی پردازنده های Ivy Bridge اینتل،صفحهنمایش 13.3” و برخورداری از آخرین تکنولوژیهای امنیتی ارتباطی مانند Computrace®توانسته است پاسخگوی افراد حرفه ای و کسانیباشد که به دنبال یک همراه مطمئن و متفاوت هستند .

  

  

ویژگیهای برجسته:

  

1. مجهز به پردازنده های نسل سوم اینتل ( Ivy Bridge): که بواسطه وجود اینپردازنده کارایی بیشتر و کارکرد باطری طولانی تری را برای شما فراهم می کند .

  

2. طراحی بسیار باریک و سبک : با ضخامت بسیار کم به همراه روکش آلومینیوم و وزن 1.6 کیلوگرم با توجه به سایز صفحه نمایش “13.3 ،این نوت بوک به یک جاذبه فوق العاده تبدیل شده است و درنتیجه جا بجایی راحت تری مخصوصا در سفرهای کاری خواهید داشت.

  

Fujitsu_SlimBook_UH552__1

  

3. ارتباط همیشگی و دائمی: وایرلس و بلوتوث حداکثر ارتباطات مؤثر را در هر زمان وهر مکانی به شما ارائه می کنند. فارغ از اینکه تجارت و کسب و کارتان شما را بهکدام مکان و محلی هدایت می کند، هیچ وقت نگرانی حفظ ارتباط خود با اینترنت و یانزدیک بودن به یک Hot spot را نداشته باشید.

  

4. ارگونومی فوق العاده : از کار کردن با کیبورد ارگونومیک این نوت بوک به همراهصفحه نمایش Anti-glare (صفحه نمایش ضدانعکاس نور که دید شما را در فضای خارج از خانه درشرایط نور زیاد آسان می کند) بانور پس زمینه LED لذت ببرید.

  

5. شارژ وسایل الکتریکی از طریق پورت USB حتی در زمان خاموش بودندستگاه(Anytime USB Charge) :این قابلیت از ابتکاراتفوجیتسو می باشد که از طریق پورت های خاص USB به شما اجازه شارژ وسایلالکتریکی همراه خود از قبیل تلفن همراه، iPod و یا دیگر وسایل را حتی در زمانیکه نوت بوک خاموش است را می دهد.

  

Fujitsu_notebook_4

  

دیگر ویژگی های LIFEBOOK UH552 :

  

همیشه ایمن نگه داشتن اطلاعات شخصی و هویت کاربر به عنوانیک اولویت بسیار مهم برای فوجیتسو بوده است و این مدل فوجیتسو به همین منظور باامکانات امنیتی خاص از قبیل ATP، Computrace®،قابلیت رمزگزاری Bios و H.D.D. طراحی و تولید شده است.

  

همچنین علاوه بر بهره مندی از نسل سوم پردازنده های intel، تکنولوژی Turbo boostقدرت و کارایی لازم را به این نوت بوک داده تا بتواند اکثر نرم افزارها را اجراکند.

  

شما می توانید با آخرین تکنولوژی یعنی WiDi (Wireless Display)به طور بی سیم به تلویزیون خود متصل شوید و یا با استفاده از پورت HDMI از تماشای تصاویر و عکسهادر رزولوشن بالا لذت ببرید.

  

widi_logo_thumb

  

کارکرد بالای باطری و قدرت پاسخگویی سریع این دستگاه دربرابر نیازهای تان،به شما آرامش بیشتری را به واسطه کارکرد موثر در تمامی موقعیتها می دهد.

  

 

     

  • دارای 2 پورت USB 3.0 و 1 پورت USB 2.0 با قابلیت Anytime USB Charge
  •  

 

  

Fujitsu_notebook_5

  

 

  

     

  • قابلیت شارژ وسایل الکتریکی از طریق پورت USB حتی وقتی دستگاه خاموشاست .
  •  

  

     

  

     

  • راه اندازیBoot)) سریع دستگاه با تکنولوژی Rapid Boostاینتل
  •  

  

     

  • کارکرد طولانی باطری تا 7:30 ساعت (پلیمر لیتیوم)
  •  

  

     

  • تاچ پد بزرگ در ترکیب با دکمه های ماوس
  •  

  

     

 

  

fujitsu_lifebook_uh552_vfy_uh552mf025_6884211

  

 

     

  • وبکم با کیفیت HD ((1920×1200
  •  

  

     

  • گرافیک Intel HD 4000
  •  

 

  

 

ایناولترا بوک در واقع برای حرفه ای های دنیای تجارت طراحی شده که با توجه به وزن کم واندازه بسیار مناسب می تواند برای دانش آموزان و کاربران خانگی نیز قابل استفادهباشد. این مدل دارای 2 رنگ نقره ای و قرمز می باشد که در حال حاضر فقط رنگ نقره ایتوسط شرکت بهین تکنولوژی وارد ایران شده است. این دستگاه ساخت آلمان می باشد و دارای 1 سال گارانتی طلایی بهین می باشد.

  

جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید .

  

  

fujitsu-blog-lifebook-ultrabook_1

  

فوجیتسو در یک نگاه

  

فوجیتسو شرکتی پیشرو در ارایه راه حل های مبتنی بر ICT در بازارهای جهانی است که در حال حاضر سومین کمپانی بزرگ دنیا در صنعت و خدمات IT محسوب می شود. این کمپانی که در سال 1935 تاسیس شده است، هم اکنون با 180 هزار کارمند در بیش از 100 کشور دنیا خدمات خود را ارایه می دهد. فوجیتسو با به کارگیری مجموعه ای از کارشناسان نخبه IT و پیشرفته ترین فناوری های روز در حوزه محاسبات، ارتباطات و صنایع میکروالکترونیک، موفق شده است تا با ارایه محصولات با کیفیت، ارزش افزوده ای را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

  

محصولات تولیدی فوجیتسو در کارخانه های آلمان و ژاپن عبارت اند از:
 PC، نوت بوک، تبلت و تبلت PC، سرور، Work Station، Storage، Zero Client، Thin client، صفحه نمایش، کی برد، مادر برد، گوشی های هوشمند و …

  

 

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.