فوجیتسو و ImageWare Systems در پی ارائه راهکارهای ابری چندگانه مبتنی بر مشخصه های بیومتریک

فوجیتسو و ImageWare Systems در پی ارائه راهکارهای ابری چندگانه مبتنی بر مشخصه های بیومتریک
زمان مطالعه: 2 دقیقه

فوجیتسو امروز از عقد قراردادی با شرکت ImageWare Systems که یکی از پیشگامان عرضه راهکارهای امنیتی مبتنی بر مشخصه های بیومتریک به شمار می رود، برای به کارگیری سیستم های مدیریت تعیین هویت خبر داده است.  این سرویس که مبتنی بر پردازش ابری خواهد بود ، جزئی از زیرساخت یکپارچه ابری فوجیتسو موسوم به FGCP است و از قابلیت هایی چون مجموعه محصولات ImageWare CloudIDTM که از موتور بیومتریک انحصاری ImageWare استفاده می کند برخوردار است.  این راهکار بر اساس تعداد خدمات و یا تراکنش ها به فروش خواهد رسید.
 به نظر می رسد این سرویس در ماه جاری میلادی در آمریکای شمالی که مقدمه مناسبی برای همکاری های بین المللی محسوب می شود، عرضه شود. جوئل اُهالورن مدیر ارشد اجرایی خدمات فناوری اطلاعات در Fujitsu America  می گوید: این همکاری توانایی فوجیتسو و ImageWare را برای پاسخ به نیازهای بازار و فرصت های رو به رشد در زمینه ارائه خدمات در حوزه فناوری اطلاعات، نشان خواهد داد.  همین طور ما تصور می کنیم این سرویس به مدل مرجعی برای شرکت های پیشگام در این حوزه تبدیل شده و ویژگی های این زیرساخت، این شرکت ها را به ارائه سرویس ها و خدمات از طریق آن ترغیب کند.
 

 

 
 مجموعه محصولات ImageWare IWS CloudID برای ارائه راهکارهای ایده آل و سازمانی در زمینه سیستم های مدیریت و تعیین هویت بیومتریک ، ثبت نام  و تعیین اعتبار کاربرد دارد. این ساختار ماژولار و قابل تطبیق می تواند در مقیاس های مختلف، تغییر داده شده و برای پاسخ به نیازهای متفاوت به کار گرفته شود. مجموعه محصولات CloudIDTM امکان تطبیق سریع نیازهای بیومتریک را در بازارهای گوناگونی چون حوزه سلامت، خرده فروشی ، مدیریت تسهیلات ، انرژی و اجرای قوانین فراهم خواهند آورد.
 زیر ساخت یکپارچه ابری فوجیتسو به برآوردن نیازهایی چون کارآیی بالا، امنیت؛ سرعت و قابلیت اطمینان سازمان ها پاسخ می گوید.  این راهکار به شرکت ها اجازه می دهد تا سیستم ابری خود را انتخاب، معماری آن را کنترل و نرم افزارها را سفارشی سازی کنند. علاوه بر این، زیرساخت یکپارچه ابری فوجیتسو از قابلیت حمل بالا و دسترسی آسان به داده ها نیز اطمینان حاصل نموده، راهکاری به صرفه بوده و به موسسات اجازه تغییر مقیاس محیط فناوری اطلاعات را می دهد.
 جیم میلر، مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره ImageWare Systems می گوید کار با فوجیتسو و استفاده از زیرساخت یکپارچه ابری آن به ما امکان می دهد تا با یکی از بهترین ها در این زمینه، خدمات مان را به فضای ابری منتقل کنیم.  همکاری با فوجیتسو به منظور ارائه راهکارهای مبتنی بر مشخصه های بیومتریک برای سازمان های بزرگ و یافتن کاربردهای جدید برای زیرساخت اختصاصی فوجیتسو ، افتخار بزرگی برای ما محسوب می شود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.