فوجیتسو و اوراکل از ارائه سرتاسری سرورهای M10 فوجیتسو خبر دادند

فوجیتسو و اوراکل از ارائه سرتاسری سرورهای M10 فوجیتسو خبر دادند
زمان مطالعه: 2 دقیقه

سرور های جدید SPARC فوجیتسو و اوراکل به مشتریان کمک می کنند تا در عین بهره مندی از قابلیت اطمینان فوق العاده از سرمایه گذاری بهینه شان لذت ببرند
 پس از بیست سال همکاری نزدیک و پیشرو بودن در کاربردهای بحرانی ، فوجیتسو و اوراکل امروز از دسترس پذیری سراسری سرورهای M10 فوجیتسو که از پردازنده های شانزده هسته ای SPARC64 X بهره می برند، خبر دادند.
 

 

 
 سرورهای Fujitsu M10 از قابلیت اطمینان بسیار بالا، دسترس پذیری فوق العاده و امکان تعمیر آسان بهره برده و از معماری توسعه داده شده  Mainframe های دهه 60 فوجیتسو با قابلیت مقیاس پذیری بالا که آن را مناسب کاربردهای بحرانی می سازد، برخوردار است.  

 

 سرور های M10 فوجیتسو مجهز به  پردازنده های یک تا 64 هسته ای در معماری ماژولار هستند که امکان ساخت و افزودن آسان بلوک های سفارشی را برای برآوردن نیازهای پردازشی خاص در شرایط مختلف بدون کمترین زمان downtime فراهم می آورند.  

 

 
 با برخوداری از فناوری هایی چون Software on Chip و Liquid Loop Cooling ، سرورهای M10 فوجیتسو از پیکربندی منعطفی هم از نظر ساختار فیزیکی ظاهری و هم اجزای داخلی بهره برده و امکان پیاده سازی بدون هزینه فناوری های مجازی سازی با Oracle VM Server for SPARC را در اختیار کاربران قرار می دهد.
 سرور های M10 فوجیستو از Oracle Solaris 10 و 11 پشتیبانی کرده و با وجود برنامه گارانتی Oracle Solaris با تمامی سرورهای SPARC تولید شده فعلی و قدیمی برای بهینه تر شدن سرمایه گذاری سازگار خواهند بود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.