فوجیتسو و ارائه ساختار مجازی برای (BYOD (Bring Your Own Device در مدرسه Es…

فوجیتسو و ارائه ساختار مجازی برای (BYOD (Bring Your Own Device در مدرسه Es…
زمان مطالعه: 2 دقیقه

vShape محصول جدید فوجیتسو برای پشتیبانی از BYOD است
 مدرسه وارِن ساختار مجازی فوجیتسو را برای تحول در سیستم های موجود در زمینه فناوری اطلاعات خود برگزیده است که نویدبخش دسکتاپ های مجازی و یک طرح کلی BYOD (Bring Your Own Device) برای کارکنان و دانش آموزان است.
 مدرسه Es… که بیش از 1200 دانش آموز دارد می گوید در استفاده رو به رشد از منابع محدود موجود توسط دانش آموزان و کارکنان خود دچار مشکل شده است.
 با معرفی دو سرور PRIMERGY از سوی فوجیتسو این مدرسه تصمیم گرفته است تا از دسکتاپ های فیزیکی رها شده و به سمت دسکتاپ های مجازی که انعطاف بیشتری را در اختیار کارکنان قرار می دهد، حرکت نماید. این به معنای دسترسی به 25 ماشین مجازی با نرم افزارهایی چون نرم افزارهای طراحی گرافیکی و یا محاسباتی است که معمولا محدود به سیستم های خاص بودند. اکنون و با استفاده از این راهکار امکان استفاده از این نرم افزارها در هر نقطه ای از مدرسه وجود داشته و به آسانی امکان ایجاد بخش های مجازی بوجود آمده است.
 

 

 زیرساخت Fujitsu Vshape  امکان دسترسی از راه دور به فایل ها و نرم افزارها را نیز فراهم نموده و برای مثال امکان انجام آسان تر تکالیف را نیز بوجود خواهد آورد.
 مدرسه وارِن نیز ازاز سپتامبر سال جاری به کارکنان خود اجازه خواهد داد تا ابزارهای دیجیتال شان را به همراه خود به مدرسه آورده و به شبکه آن متصل شوند.
 اندرو زیمانسکی مدیر شبکه مدرسه وارِن می گوید: انتقال زیر ساخت سیستم فناوری اطلاعات ما به Fujitsu Vshape امکان انجام بیش از آنچه را که تابحال تصور می کردیم، در اختیار ما قرار خواهد داد. امکان فراهم آوردن دسترسی از راه دور برای کارکنان و دانش اموزان ، امکان اینکه آن ها ابزارهای دیجیتال شان را با خود به مدرسه بیاورند  و امکانات نامحدود دیگر…با انجام این کار ما نه تنها طرز کار مان را بهبود می دهیم بلکه رضایت کارکنان و  دانش آموزان مدرسه نیز از کارکردهای فناوری اطلاعات نسبت به قبل ، بیشتر خواهد شد.
 وی اضافه می کند: همکاری با فوجیتسو برای پیاده سازی Vshape انجام این کارها را به صورتی باور نکردنی برای ما آسان می سازد.
 vShape با کمک مهندسین فوجیتسو و آموزش نیروی پشتیبانی در طی فرآیند پیاده سازی ، در این مدرسه به کار گرفته خواهد شد.
 اندرو مکدید ، مدیر محصول Fujitsu UK and Ireland می گوید : Fujitsu vShape  برای فراهم آوردن امکان ارائه خدمات منعطف و قابل توسعه برای کاربران شرکت های کوچک تا متوسط ،از مدارس گرفته تا ادارات، طراحی شده است. با سازگاری با vShape ، مدرسه وارِن دنیایی از امکانات جدید در اختیار کارکنان ، معلمان و دانش آموزان قرار خواهد داد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.