فوجیتسو نخستین دیتا سنتر خود را در چین افتتاح می کند

فوجیتسو نخستین دیتا سنتر خود را در چین افتتاح می کند
زمان مطالعه: 5 دقیقه

فوجیتسو امروز از راه اندازی نخستین مرکز داده خود در چین با نام دیتا سنتر جنوب چین فوجیتسو خبر داد. این مرکز در منطقه ویژه های تک گوانگ دونگ برای موسسات مالی برپا شده است و نخستین دیتا سنتر سه لایه جنوب چین به شمار می آید.  سرمایه گذاران این مرکز داده بزرگ فوجیتسو و بخش دولتی نانهای هستند و مدیریت این بخش به Fujitsu South China Technology Services Ltd سپرده شده است.
 
 ماسایوکی تومیمورو ، مدیر ارشد منطقه ای فوجیتسو می گوید به عنوان سومین شرکت خدمات دهنده دنیا ، فوجیتسو تاریخچه غرور انگیزی در طراحی ، ساخت و کار در دیتاسنتر های هوشمند و همچنین نوآوری در مراکز داده دارد.   دیتاسنترهای فوجیتسو در سرتاسر دنیا از سیستم تأیید یکپارچه ای و سیستم عملیاتی استانداردی برخوردارند.  با بهره گرفتن از پیشینه ای پانزده ساله در سرویس های جهانی دیتا سنترها ، فوجیتسو جایگاه خوبی برای خدمات دهی در سطحی جهانی ، سازگار با محیط زیست و منعطف برای ایجاد این مراکز دارد. 

 

  

 نخستین دیتاسنتر چین با کلاسی جهانی
 دیتا سنتر جنوب چین فوجیتسو به مساحت 12200 مترمربع بنا شده و از فولاد ضد زلزله و مقاوم در ساخت آن بهره گرفته شده است. زیرزمینی یک طبقه در کنار چهار طبقه دیگر ساختمان این مرکز را شکل می دهند. در کل زیربنای ساختمان به 12000 مترمربع رسیده و توان جای دادن حداکثر 1000 رک را داراست.
 
 افتتاح دیتا سنتر جنوب چین فوجیتسو به کاربران تجاری و شرکت ها ،مخصوصا در جنوب چین، امکان استفاده از سرویس ها و سیستم های فناوری اطلاعات امن ، بهینه و برتر را خواهد داد. امروز ، شرکت های چین، چه نمایندگی های شرکت های بین المللی و چه شرکت های داخلی چینی ، همگی به دیجیتالی شدن به چشم گامی برای نزدیک شدن به تجارت جهانی می نگرند. افتتاح دیتا سنتر یکی از خلاقانه ترین روش ها برای هدایت اقتصاد سنتی و رایج گواندونگ به سمت تولید پیشرفته و سرویس ها و خدمات مالی مدرن است.

  

 

  

 راهکار حرفه ای فوجیتسو
 فوجیتسو بیش از صد دیتاسنتر امن و با قابلیت های افزونگی در حال کار دارد که فضایی بیش از یک میلیون فوت مربع را اشغال کرده اند.  علاوه بر این ، فوجیتسو گستره وسیعی از محصولات مختلف چون Main Frame ها ، سرورها ، کلاستر ها ، ابزارهای ذخیره سازی یا Storage ها و نرم افزارهای مدیریتی ETERNUS و GR در کنار ابزارهای جانبی تولید می کند.  دیتا سنتر فوجیتسو به ارائه خدمات و تسهیلات جانبی نیز به عنوان دیگر راهکارها خواهد پرداخت. فوجیتسو پیشگام پیاده سازی دیتاسنترهای سبز و سازگار با محیط زیست است و با استفاده از تجهیزات سبز ، علاوه بر کاهش میزان آلودگی محیط زیست به کاهش هزینه های مشتریان نیز کمک می کند. با بهینه تر شدن بودجه صرفه شده در بخش فناوری اطلاعات ، فوجیتسو سعی دارد تا از هزینه نگاهداری و ارتقای دیتاسنترها نیز بکاهد.

 
 دیتا سنتر جدید نیاز مشتریان به اپراتورهای شبکه برای تأمین هاست را از میان برمی دارد. علاوه بر این ، فوجیتسو به لطف برخورداری از تجهیزات عالی ، صرفه جویی در انرژی، سیستم های ورودی ، شبکه ها، سیستم ها و میان افزارها و کنترل کامل آن ها ، قادر به ارائه سرویسی با کیفیت و کارآ به مشتریان است.

  

 

  

 دیتا سنتر جنوب چین فوجیتسو از سطوح امنیتی بالا و قابل اطمینانی چون دیگر مراکز داده فوجیتسو برخوردار است.  با تأمین انرژی مورد اطمینان 99.999 درصدی ، بالاترین استاندارد موجود در چین، فوجیتسو به کاربران اطمینان می دهد تا از سرویسی در دسترس در تمامی ساعات شبانه روز و در تمامی روز های هفته بهره مند باشند.  UPS استفاده شده در این دیتاسنتر (Diesel Rotary) تنها به 1.5 ثانیه زمان برای شروع کامل نیاز داشته و به همین دلیل  کاملا بهینه و کاملا با شرایط محیط زیستی سازگار است.  با عدم وجود اتلاف شیمیایی و هدر رفت اندک انرژی ، این بهینگی می تواند تا 96 درصد افزایش پیدا کند.  در همین حال ، اتصال همزمان به چند اپراتور شبکه ؛ احتمال قطعی آن را هم کاهش خواهد داد.  این دیتاسنتر از تکنیک های ژئوترمال برای استفاده از محیط های طبیعی به عنوان خنک کننده ، بهره گرفته و میزان انرژی مصرفی را هم بدین طریق کاهش می دهد.
 این مرکز داده کارآ به فوجیتسو اجازه خواهد داد تا سرویس های با کیفیتی از برنامه ریزی و طراحی گرفته تا پیاده سازی برای مشتریان عرضه کند. دیتا سنتر جنوب چین فوجیتسو به توسعه مشتریان تجاری ما کمک کرده و به آن ها در پیشرفت در صنعت رقابتی امروز یاری می رساند.

 
 پرواز در ابرها
 دیتا سنتر جنوب چین فوجیتسو امکان استفاده از سرویس هایی چون هاستینگ، سرویس های مدیریت شده و سرویس های مدیریت فروش را برای مشتریان فراهم خواهد ساخت.  این مرکز داده نه تنها فشار بر روی نرم افزارهای سیستمی ما برای مشتریان آسیایی مان را کاهش خواهد داد بلکه به عنوان مکانی برای پشتیبان گیری برای سیستم های ژاپنی برخی از شرکت ها برای مواقع بحرانی قابل استفاده خواهد بود.  این پلت فرم منابع ابری مانا ؛ امن و مطمئنی را در اختیار شرکت های کوچک و متوسط خواهد گذارد.
 
 در حال حاضر، پلت فرم استاندارد سازی شده و جهانی فوجیتسو توسط سازمان هایی در شش کشور در حال استفاده است. دیتاسنتر تاتبایاشی در ژاپن در حال سرویس دهی به تعداد زیادی از مشتریان ژاپنی که به سرویس های مبتنی بر کلاود وابسته اند ، بوده و در استرالیا و نیوزیلند هم فوجیتسو به موسسات مالی بسیاری برای انتقال به دنیای پردازش ابری یاری می رساند. سرویس های ابری فوجیتسو گزینه ای منعطف برای فروشندگان مستقل نرم افزاری برای ارائه نرم افزارها به مشتریان عرضه می کند. در جنوب چین ، تولیدکنندگان و موسسات بیشتر و بیشتری ،بویژه در زمینه های مالی و مدیریت منابع انسانی، به سوی سرویس های ابری روی می آورند.

  

  

دیتا سنتر جنوب چین فوجیتسو در آینده به عمق بخشیدن هرچه بیشتر به تعامل شرکت و سازمان های دولتی محلی در کنار شرکت های تجاری ادامه خواهد داد.  با یکپارچه سازی Fujitsu ETERNUS ، سرورهای Peimergy و ابزارهای ذخیره سازی تحت شبکه ، و همچنین میان افزار مدیریت کلاود Orchestrator ، فوجیتسو بر روی تامین سرویس های پردازش ابری کارآ برای شرکت ها و موسسات تجاری مختلف کار می کند.
 ما در آینده به رشد همه جانبه شرکت های کوچک و متوسط در جنوب چین اندیشیده و به آن ها در این راه کمک خواهیم کرد.  رشد و توسعه صنعت داخلی و محلی ؛ آینده ای است که دیتا سنتر جنوب چین فوجیتسو می خواهد به آن جامه عمل بپوشاند.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.