فوجیتسو عرضه تبلت ترکیبی Stylistic Q702 و LifeBook T902 را آغاز می کند

فوجیتسو عرضه تبلت ترکیبی Stylistic Q702 و LifeBook T902 را آغاز می کند
زمان مطالعه: 4 دقیقه

فوجیتسو ، برترین عرضه کننده تبلت های ویندوزی، امروز در کنفرانس WPC 2012 ، از تبلت ترکیبی Stylistic Q702 که از صفحه نمایش 11.6 اینچی HD با دیجیتایزر دوگانه ده نقطه ای بهره برده و به یک صفحه کلید جداشدنی مجهز است پرده برداری کرد. برای کاربران تجاری حرفه ای که به تبلتی با صفحه کلید نیازمندند هم فوجیتسو یک tablet PC با نام Lifebook T902 را معرفی کرده است که از یک صفحه نمایش 13.3 اینچی HD عریض بهره می برد که بزرگترین صفحه نمایش در نوع خود می باشد. 

 

  

لیم تک سین ، مدیر بازاریابی و مهندسی Fujitsu PC Asia Pacific Ltd می گوید فوجیتسو به نیاز بازار به خوبی توجه کرده و سعی دارد تا محصولات متنوعی را برای کاربران مختلف عرضه کند. با وجود تبلت تجاری ترکیبی  Stylistic Q702 ، فوجیتسو بهترین های دو دنیا را در کنار هم قرار داده است : این محصول از قابلیت حمل بالایی در کنار سهولت استفاده بی نظیر برخوردار بوده که با وجود صفحه کلید قابل جدا شدن انتخابی عالی برای بسیاری از کاربردهاست. با اتصال صفحه کلید به تبلت روشی بسیار آسان برای ایجاد و درج محتویات در اختیارتان خواهد بود. این تمایزات ظریف و واضح است که سبب می شود فوجیتسو از دیگران متفاوت به نظر بیاید.
 
 سبک، قدرتمند و امن : Stylistic Q702
 Stylistic Q702 یک تبلت ترکیبی تجاری است که از نسل سوم پردازنده های Core i3 یا i5 شرکت اینتل بهره گرفته ، وزنی 580 گرمی داشته و توازنی خارق العاده میان بهره وری و قابلیت حمل برای کاربران مهیا می سازد.

  

  

Stylistic Q702 از قابلیت هایی زیر برخوردار است:
 انعطاف و بهره وری بسیار بالا با وجود صفحه کلید اختیاری که امکان افزودن به عمر باتری و پورت های ارتباطی را برای شما فراهم  می کند.

  

 

  

امکانات ارتباطی غنی چون 4G/LTE ، 3G و Wi-Fi
 ویژگی های امنیتی پیشرفته چون سنسور اثر انگشت بیومتریک ، کلمه عبور BIOS ، فناوری ضد سرقت شرکت اینتل ، ماژول TPM دلخواه و فناوری Intel Vpro
 صفحه نمایش AH-IPS ضد بازتاب با استفاده از شیشه تقویت شده برای افزایش دوام و مقاومت در برابر آسیب ها

  

 

  

دوربین ثانویه HD و دوربین اصلی Full HD به همراه دو میکروفن امکان برقراری تماس های ویدیویی و کنفرانس ها را به روانی و راحتی برای کاربر فراهم می آورد.
 
 Stylistic Q702 برای استفاده در صنایع زیر گزینه ای ایده آل به شمار می رود:
 بخش فروش : توزیع ، بیمه و داروخانه ها
 بخش های بهداشتی درمانی برای تجویز نسخه های الکترونیک، ثبت اطلاعات ویزیت بیمار و …
 بخش های دولتی
 بخش های میدانی ، نگهداری و بازرسی
 آموزش
 امور مالی و بانک ها
 تولید
 هتل ها

 
 بهترین Tablet PC ترکیبی : Lifebook T902

  

فوجیتسو  Tablet PC ترکیبی دیگری با صفحه نمایش 13.3 اینچی با نام Lifebook T902 هم معرفی کرده است که کاربران حرفه ای تری را که به عملکردی بهتر در محصولی قابل حمل نیاز دارند ، هدف قرار می دهد. به پشتوانه بیش از 20 نسل از تبلت ها ؛ Lifebook T902محصولی پرقدرت است که از نسل سوم پردازنده های Core i5 یا Core i7 و فناوری Turbo Boost بهره برده و به کاربران حرفه ای تجاری بالاترین کارآیی ممکن را عرضه می کند. Lifebook T902 از دیجیتایزر دوگانه ای بهره مند است که از مالتی تاچ حمایت کرده و امکان کار آسان و دقیق را با وجود صفحه نمایش 13.3 اینچی مهیا می کند. این Lifebook  جدید از قابلیت حمل بالا و عملکرد بسیار خوبی بهره برده و علاوه بر این صفحه نمایش آن امکان چرخش در هر دو جهت را داراست.

  

 

  

Lifebook T902 از قابلیت های زیر برخوردار است:
 طراحی ماژولار برای تعویض و جابجایی آسان قطعات ، پشتیبانی از باتری ثانویه ، دی وی دی رایتر، درایو بلوری و یا خالی گذاشتن ماژول برای کاهش وزن
 مجموعه ای کامل از امکانات امنیتی شامل اسلات Smart Card ، سنسور اثر انگشت بیومتریک ، کلمه عبور BIOS و هارد دیسک، فناوری ضد سرقت شرکت اینتل ، ماژول TPM دلخواه و فناوری Intel Vpro
 پشتیبانی از 4G/LTE برای بالا رفتن هر چه بیشتر سرعت دانلود داده ها

 
 صفحه کلید زیبا و مقاوم در برابر نفوذ مایعات ،به همراه نور پس زمینه جذاب و خاصیت آنتی باکتریال کلید ها

  

 

  

دوربین Full HD و نشانگرهای LED
 لولای دو طرفه صفحه نمایش
 Stylistic Q702 و Lifebook T902 از چهارماهه پایانی سال 2012 در منطقه آسیا اقیانوسیه در دسترس هستند. اطلاعات بیشتر در مورد این محصولات را می توانید از طریق آدرس http://hk.fujitsu.com/pc کسب کنید.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.