فوجیتسو راهکار یکپارچه محافظت از داده ها را با هزینه ای اندک عرضه می کند

فوجیتسو راهکار یکپارچه محافظت از داده ها را با هزینه ای اندک عرضه می کند
زمان مطالعه: 2 دقیقه

راهکار جدید فوجیستو حتی سازمان ها و موسسات کوچک را قادر می سازد تا با هزینه ای اندک با آسودگی خاطر به محافظت از داده های شان بپردازند. با عرضه نسل جدید Fujitsu ETERNUS CS800 ، امکان محافظت از داده هادر سازمان های کوچک را بدون افزایش هزینه ها و با عملکردی کامل و فراگیر فراهم می سازد. امکان استفاده از این محصول حتی در سازمان ها و شرکت های متوسط نیز وجود دارد.
 با انجام بهینه پشتیبان گیری و بازیابی داده ها ، Fujitsu ETERNUS CS800 امکان تهیه پشتیبان بدون وجود اطلاعات و داده های تکراری (Deduplication) را مهیا می سازد. این قابلیت به همراه امکان کپی بلادرنگ اطلاعات در تمامی نسخه ها و بدون هزینه اضافی و هیچگونه هزینه پنهان وجود دارد. آخرین فناوری استفاده شده برای تهیه پشتیبان تا 95 درصد از میزان فضای مورد نیاز برای ذخیره فایل های تمامی سیستم های متصل به سرور کاسته و بدین ترتیب تا 20 درصد و حتی بیشتر نیز پهنای باند را آزاد خواهد کرد. 

 

  

مشتریان تنها برای گنجایشی که می خواهند هزینه پرداخته و هرگاه بخواهند به آسانی می توانند به افزایش حجم درخواستی اقدام کنند. Fujitsu ETERNUS CS800 امکان افزایش فضای ذخیره سازی را تا 240 ترابایت بدون نیاز به دردسر مهاجرت به مدلی جدیدتر و یا تحمیل هزینه های سنگین را فراهم می کند. نسخه پایه و ابتدایی آن برای سازمان کوچک و موسسات تجاری متوسط و در کل شرکت هایی که نیازی به بیش از 10 ترا بایت فضای ذخیره سازی ندارند ، مناسب به نظر می رسد. برای نخستین بار این راهکار امکان استفاده در هر یک از محیط های NAS و SAN را دارد .
 Fujitsu ETERNUS CS800 به کاربران امکان می دهد تا با حداقل تلاش و هزینه به دلیل یکپارچه بودن با نرم افزارهای Symantec Netbackup ، Backup Exec و Commvault Simpana ، از تمامی قابلیت ها و مشخصه های آن استفاده کنند. با اینکه Fujitsu ETERNUS CS800 به یکپارچه سازی اطلاعات سیستم های هدف و تسهیل کار آن ها کمک شایان توجهی می کند اما این نرم افزارها قدرتی فراتر از تصور را برای مدیریت پشتیبان گیری از سرور در اختیار کاربر می گذارند.

  

 

  

به عنوان یکی از نخستین راهکارهای سازگار با Symantec Netbackup OST ، Fujitsu ETERNUS CS800 امکان تهیه پشتیبان به دایرکتوری های ریموت و بازگشت آسان از بحران را تسهیل می کند.
 Fujitsu ETERNUS CS800  در حال حاضر در سرتاسر دنیا در دسترس است. این محصول را می توانید به صورت مستقیم از فوجیتسو و یا نمایندگان آن تهیه کنید. قیمت ها بسته به پیکربندی ، میزان فضای در دسترس و منطقه ای که در آن هستید متفاوت خواهد بود.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.