فوجیتسو تجربه استفاده از دستگاه های خود دریافت را با سیستم های StopLift Checkout Vision متحول می کند

فوجیتسو تجربه استفاده از دستگاه های خود دریافت را با سیستم های StopLift Checkout Vision متحول می کند
زمان مطالعه: 2 دقیقه

فناوری جدید تحلیل ویدیویی مداخله ها را به حداقل رسانده ، سارقان را به درستی شناسایی کرده و سعی می کند تا تجربه مشتریان را از استفاده از دستگاه های خود دریافت بهبود می دهد.
 فوجیستو یازدهم ژانویه خبر از عرضه StopLift Checkout Accelerator ، فناوری جدیدی داد که برای کمک به کمینه کردن مداخلات ، و شناسایی سارقان در استفاده از خود دریافت ها با استفاده از تحلیل ویدیویی به میدان می آید. StopLift که نخستین شرکت در نوع خود به شمار  می رود، با هدف کاهش اشتباهات در تشخیص سارقان ، تشخیص ایتم های خریداری نشده در دستگاه های خود دریافت و افزایش بهره وری فعالیت می کند.
 

  

  

 

 شناسایی سارقان محتمل به صورت سنتی با استفاده از مقایسه وزن در دستگاه های خود دریافت صورت می گرفت. در نتیجه برخی از فروشگاه ها بعضی از هشدارهای امنیتی را غیرفعال کرده و خود را در برابر خطرات قرار می دادند. با استفاده از Self Checkout Accelerator  فروشگاه ها می توانند به صورت موثری از مداخلات جلوگیری کنند.
 برایان ییتس ، مدیر بخش بازاریابی خرده فروشان در Fujitsu America می گوید مقیاس های وزنی همیشه اصلی ترین اقدامات پیشگیری ضد سرقت در دستگاه های خود دریافت بوده اند. متاسفانه  در خرید های قانونی هم همیشه وزن آیتم های خریداری شده با آنچه در پایگاه داده ثبت شده است ، برابری نمی کند. StopLift Self-Checkout Accelerator خط ثانویه ای در دفاع بر ضد سارقان ایجاد می کند. به جای اتکا بر روی مقیاس وزنی، Self-Checkout Accelerator به صورت تصویری رویدادها را مورد بررسی قرار داده و سریعا حاضران را از این موضوع مطلع سازد. این خصیصه راهکاری برای مقابله در برابر سرقت بوده، مداخلات مکرر بخش امنیتی را به حداقل رسانده و تجربه کلی کاربر از خرید از طریق دستگاه های خود دریافت را بهبودمی  بخشد. این راهکار سناریویی برد-برد برای فروشندگان و مشتریان است.
  

 

 Self-Checkout Accelerator بخشی از خانواده سیستم های Checkout Vision شرکت StopLift است که به صورت خودکار به تحلیل ویدیوهای ضبط شده توسط دوربین های مدار بسته پرداخته و مدل های مختلف سرقت و خطاها را تشخیص داده و به تحلیل عملیاتی دستگاه می پردازند. StopLift که پیشگام سیستم های بصری خود دریافت است ، به دلیل توسعه نخستین سیستم تشخیص موفق همدستی فروشنده و مشتری در سرفت شهرت بسیاری دارد.
 StopLift Self-Checkout Accelerator جدیدترین قابلیت اضافه شده فوجیتسو به راهکارهای خرده فروشی این شرکت است که سبب می شود تا هزینه ها کاهش یافته و بهره وری خرده فروشان از طریق بالاتر رفتن کارآیی و نگهداشت پذیری افزایش یابد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.