فوجیتسو تبلت ضد آب Stylistic QH582 را که از Windows 8 بهره می برد ، معرفی کرد

فوجیتسو تبلت ضد آب Stylistic QH582 را که از Windows 8 بهره می برد ، معرفی کرد
زمان مطالعه: 3 دقیقه

فوجیتسو امروز خبر از تبلت ساخت ژاپن Stylistic QH582 در منطقه آسیا اقیانوسیه داد که از Windows 8 به عنوان سیستم عامل بهره می برد. این محصول با وجود دوام و کارآیی عالی برای کارکردهای شخصی و اداری بسیار مناسب بوده و باریک ترین تبلت ضد آب و مقاوم در برابر گرد و غبار دنیا با طول عمر باتری بالا و وزن اندک برای حمل آسان تر به شمار می رود.
 آلفرد سانگ مدیر بخش بازاریابی Fujitsu PC Asia Pacific می گوید با بیش از بیست سال سابقه در ساخت تبلت های با کیفیت و خلاقانه، فوجیتسو از پیشینه ای درخشان برای تولید محصولات کارآ برای کاربران معمولی و مصرف کنندگان تجاری برخوردار است. در STYLISTIC QH582 ما کارآیی ، توان و زیبایی را در اندازه ای کوچک با هم ترکیب کرده ایم که با وجود در دسترس بودن تمامی فابلیت ها ، استفاده از آن هم بسیار آسان است.
 

 

  

دسترس بودن تمامی قابلیت ها ، استفاده از آن هم بسیار آسان است.
 Stylistic QH582 به جدیدترین پردازنده Intel Atom  با نام Z2760  مجهز شده است که برای کار بدون نقص با Windows 8 و تامین تجربه کاربری بهینه با آن ساخته شده است. علاوه بر آن هم مصرف انرژی و هم مدیریت آن در این پردازنده بهبود بسیاری یافته است.
 با ضخامتی 9.9 میلی متری و وزنی 574 گرمی ، Stylistic QH582 قابلیت حمل بالایی داشته و برای دانشجویان و همین طور کارکنان بخش پشتیبانی انتخابی عالی به شمار می آید.  با عمر باتری ده ساعت و نیمی ، کاربران می توانند بدون نیاز به همراه داشتن شارژر نرم افزارهای مورد نظرشان را اجرا کرده ، به مرور صفحات و دانلود فایل ها بپردازند.

  

 

  

 Stylistic QH582 با وجود طراحی زیبا و وزن اندک خود ، در برابر نفوذ رطوبت و گرد و غبار مقاوم است و حداکثر محافظت را از فایل های شما به عمل می آورد. این خصیصه ها آن را برای استفاده در محیط های خشن چون بیمارستان ها ، کارخانه و عملیات میدانی ایده آل می سازد. صفحه نمایش 10.1 اینچی از پوشش ضد خشی برخوردار است که از ایجاد خراش های احتمالی و تصادفی بر روی صفحه نمایش IPS HD آن جلوگیری می کند. این صفحه نمایش زیبا با وجود زوایای دید عالی به خوبی رابط کاربری و گرافیکی Windows 8 را به نمایش در می آورد.  QH582 از حرکات مالتی تاچ پنج نقطه ای پشتیبانی کرده و از قابلیت های چند وظیفه گی نیز به خوبی حمایت می کند تا کاربران به سهولت بتوانند میان نرم افزارها سوییچ کنند.
 QH582 از دوربین ثانویه HD و دوربینی 8 مگاپیکسلی برخوردار است که برای کنفرانس های آنلاین و همین طور گفتگوهای اینترنتی عالی هستند.  علاوه بر این ، Stylistic QH582 از قابلیت های کاربر پسندانه دیگری چون نرم افزار اختصاصی مدیریت نام های کاربری و کلمات عبور فوجیتسو با نام ID Password  هم بهره مند است. کاربرانی چون دانشجویان می توانند با استفاده از نرم افزار Ink2Go به آسانی به یادداشت برداری بپردازند.
 برای اطلاعات بیشتر در مورد این محصول می توانید از آدرس http://hk.fujitsu.com/pc دیدن نمایید.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.