فوجیتسو تبلت تجاری جدید و ضد آب خود را با نام ARROWS Tab Q582/F به بازار عرضه می کند

فوجیتسو تبلت تجاری جدید و ضد آب خود را با نام ARROWS Tab Q582/F  به بازار عرضه می کند
زمان مطالعه: 4 دقیقه

مدل جدید به امکان استفاده از شبکه های بی سیم Xi مجهز شده است.
 فوجیتسو خبر از عرضه تبلت ضد آب ARROWS Tab Q582/F برای مشتریان تجاری داد. مدل جدید به امکان استفاده از شبکه های بی سیم فوق پرسرعت نسل چهارم اپراتور ژاپنی Docomo با نام Xi (با تلفظ کراسی) مجهز شده است.
 ARROWS Tab Q582/F که از جدیدترین پردازنده های Atom شرکت اینتل و سیستم عامل 32 بیتی Windows 8 Pro بهره می گیرد و باریک ترین تبلت ضد آب و مقاوم در برابر نفوذ گرد و غبار مبتنی بر Windows 8 دنیا به شمار می رود. علاوه بر این، این محصول امکان اتصال به شبکه های بی سیم فوق سریع Xi را برای پاسخگویی به نیازهای کاربران در کارهای مختلف داراست.
 این محصول جدید در نمایشگاه MWC 2013 که هفته گذشته در شهر بارسلونای اسپانیا برگزار شد هم به نمایش در آمد.
 

 

 قابلیت های محصول
 باریک ترین تبلت ضد آب و مقاوم در برابر نفوذ گرد و غبار مبتنی بر Windows 8 در دنیا
 با مجهز بودن به جدیدترین پردازنده های Atom شرکت اینتل، ARROWS Tab Q582/F تنها ضخامتی 9.9 میلی متری و وزنی تقریبا 584 گرمی دارد که آن را تبدیل به باریک ترین تبلت ضدآب مبتنی بر Windows 8 دنیا می کند. علاوه بر این ، به دلیل مقاومت محصول در برابر نفوذ آب و گرد و غبار، باتری ARROWS Tab Q582/F امکان تأمین انرژی مورد نیاز آن را تا 10.3 ساعت دارد. این تبلت از صفحه نمایش IPS LCD استفاده کرده و تصویری واضح و شفاف با زاویه دید بالا در اختیار کاربر قرار می دهد. این خصیصه ها سبب می شود تا ARROWS Tab Q582/F برای استفاده در فضاهای باز نیز به گزینه ای ایده آل تبدیل گردد.
  

 

 
 امکان بهره گیری از شبکه های بی سیم فوق سریع Xi
 با توجه به امکان اتصال به شبکه های فوق سریع Xi ، این مدل می تواند تا سرعت 75 مگابیت بر ثانیه به دریافت داده و 25 مگابیت بر ثانیه به ارسال داده ها اقدام کند. این کار تنها با استفاده از ماژول تعیین هویت کاربر Docomo که برای سرویس Xi طراحی شده است ، در اسلات UIM ، ممکن می شود. علاوه بر این، اگر کاربران در خارج از ناحیه تحت پوشش سرویس Xi اما تحت پوشش FOMA قرار داشته باشند ، هنوز هم می توانند از امکان اتصال به شبکه با سرعت دانلود 14 مگابیت بر ثانیه و سرعت آپلود 5.76 مگابیت بر ثانیه لذت ببرند.

 
 ایده آل برای کارگران در محیط های میدانی و شرایط سخت
 با امکان استفاده از سرویس Xi ، کاربران می توانند در هر نقطه ای که باشند از امکانات ارتباطی پرسرعت بهره بگیرند. این سرویس امکان استفاده از سرعت های 75 مگابیتی را برای ARROWS Tab Q582/F مهیا می کند . این به معنای آن است که برای مثال کارمندان بخش فروش امکان دانلود فایل های حجیم چون کاتالوگ های دیجیتال را تنها در عرض چند ثانیه و زمان ارائه محصول به مشتریان خواهند داشت. قدرت فوق العاده تبلت در این بخش آن را به گزینه ای ایده آل برای استفاده در خارج از محل کار تبدیل می کند.

 
 تأمین انرژی بیش از 10 ساعت توسط باتری ،سبب می شود تا کارگران بتوانند بدون نگرانی در مورد باتری، زمان های طولانی تری را در شرایط میدانی مانده و به بررسی وضعیت و تجهیزات بپردازند.
 مقاوم بودن در برابر نفوذ رطوبت و ذرات گرد و غبار هم دیگر خصیصه ای است که به کارگران امکان می دهد تا برای مثال در شرایط محیطی سخت چون روزهای بارانی یا محیط های پر گرد و غبار ،به ثبت عکس از پروژه های مختلف اقدام کنند.
  

 

 
 آکی کامایا مدیر اجرایی ارشد مایکروسافت ژاپن می گوید: مایکروسافت ژاپن با آغوشی باز به استقبال ARROWS Tab Q582/F که از ویژگی های لمسی Windows 8 به خوبی بهره می گیرد می رود. با وجود ویندوز، امکانات تجاری ، امنیتی و توانمندی برای اجرای نرم افزارهای مورد استفاده در داخل سازمان ها به خوبی در اختیار کاربران قرار می گیرد. علاوه بر این ، Xi  و بیش از ده ساعت عمر باتری قابلیت های فوق العاده ای برای کاربرانی محسوب می شود در جستجوی محصولی منعطف هستند.
 کوسوکه هیرانو مدیر اجرایی ارشد Intel K.K. نیز می گوید: عرضه ARROWS Tab Q582/F برای ما تجربه ای هیجان انگیز است. با مجهز بودن به پردازنده های جدید Intel Atom Z2760 و امکان پشتیبانی از LTE (Xi) ، ARROWS Tab Q582/F می تواند کارآیی، بهره وری و قابلیت حمل را برای کاربران تجاری حرفه ای فراهم نماید.

 پردازنده Z2760 تجربه ای چون PC ها را برای کاربران به ارمغان آورده و امکان استفاده از خصیصه هایی چون پشتیبانی عالی از چند وظیفه گی و عمر بالای باتری را برای کاربران مهیا می سازد. اینتل سعی دارد در توسعه محصولات آینده فوجیتسو هم با این شرکت همکاری تنگاتنگی داشته باشد.
 این محصول از اواسط ماه مارس ، اواخر اسفندماه سال جاری، با بهایی حدودا 126000 ینی در اختیار کاربران علاقمند قرار خواهد گرفت.

 
 
 
  

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.