فوجیتسو برنده مناقصه سیستم صدور گذرنامه های الکترونیکی استرالیا شد

فوجیتسو برنده مناقصه سیستم صدور گذرنامه های الکترونیکی استرالیا شد
زمان مطالعه: 2 دقیقه

وزارت تجارت و امور خارجی استرالیا، فوجیتسو را برای پیاده سازی سیستم صدور گذرنامه های الکترونیکی که بعنوان بخشی از برنامه های اصلاح ساختار گذرنامه ای این کشور در حال اجراست ، انتخاب کرد. این پروژه، یکی از بزرگترین پروژه های تلفیق با سیستم های مدیریت روابط با مشتریان مایکروسافتی است و فوجیتسو به واسطه توان بالای خود برای یکپارچه سازی محصولاتش با محصولات مایکروسافت برنده این مناقصه شده است.
 با افزایش تقاضاهای استرالیایی ها برای اخذ گذرنامه، و پیش بینی درخواست دو میلیون گذرنامه در هر سال تا سال 2015، سیستم جدید به اداره گذرنامه استرالیا این امکان را خواهد داد تا خدمات خود را در سطح مطلوبی ارائه کند.
 

 

 
 بر طبق اطلاعات وب سایت های دولتی استرالیا، این کشور از سال 2005 تاکنون از گذرنامه های الکترونیکی استفاده کرده و از تشخیص چهره برای تطابق دارندگان گذرنامه ها بهره می گرفته است.  توان دائو ، مدیر ارشد فناوری اطلاعات وزارت امور خارجه استرالیا می گوید : ما پیوسته به دنبال بهبود فرآیندها و خدمات خود هستیم.  هدف این برنامه ، ارائه یک ساختار به روز و منسجم برای سیستم گذرنامه ای استرالیاست که امن تر و کارآتر بوده و از پاسخدهی بالاتری برخوردار باشد. در سه سال آینده ، به عنوان بخشی از برنامه توسعه مجدد ، فناوری در حال استفاده برای چاپ و صدور گذرنامه های جایگزین خواهد شد.
 مایک فوستر، مدیرعامل Fujitsu Australia and New Zealand هم می گوید: کار با وزارت امور خارجی استرالیا برای ارائه راهکارهای نوین و بهبود و استمرار خدمت رسانی به جامعه استرالیا باعث خوشحالی و افتخار ماست.  انتخاب فوجیتسو و متخصصینش برای ارائه چنین راهکاری ،حاکی از جایگاه مورد اعتماد ما در بخش دولتی است.
 تحلیل های افتصادی از رشد بازار فناوری بیومتریک و رسیدن آن به 600 میلیون دلار تا سال 2016 خبر می دهند. دولت های جنوب شرقی آسیا و استرالیا سرمایه گذاری سنگینی بر روی این پروژه ها و زیرساخت های امنیتی چون کارت شناسایی و سیستم های کنترلی انجام داده اند که این بازار را گسترده تر خواهد ساخت.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.