فوجیتسو آمریکا ، Finn Partners را به عنوان همکار خود در بخش روابط عمومی برگزید

فوجیتسو آمریکا ، Finn Partners را به عنوان همکار خود در بخش روابط عمومی برگزید
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

Fujitsu America ، شعبه رسمی غول فناوری اطلاعات و ارتباطات ژاپن در آمریکای شمالی ، Finn Partners را به عنوان همکار خود در بخش روابط عمومی برگزید.
 Finn Partners فوجیتسو را در تعیین و پیاده سازی راهبردهای روابط عمومی ، کمپین ها و برنامه های اجرایی در بازار آمریکای شمالی یاری خواهد داد.
 هاوارد سولومون یکی از مدیران Finn Partners در این باره می گوید هدف بزرگ این همکاری افزایش برتری و تسلط آن ها در ایالات و در کل بالا بردن آگاهی در مورد آن هاست. آن ها سعی دارند تا درگیری های ذهنی بیشتری در کاربران نسبت به رقبا بوجود آورند.
 

 

 
 کارول ادواردز مسئول رهبری تیم هایی در نیویورک ، سن فرانسیسکو و برخی شهرهای کانادا خواهد بود. سولومون این همکاری را خوب و موثر توصیف می کند.
 فوجیتسو در جستجوی شرکتی با ارتباطات رسانه ای گسترده ، تجربه پیاده سازی برنامه های اجرایی و حرفه ای در صنایع آمریکا و کانادا بوده است  که قاعدتا یافتن آن کار آسانی نبوده است.
 Finn Partners از ابتدای سال جاری میلادی به همکاری با فوجیستو پرداخته اند. این شرکت فوجیتسو را در نمایشگاه سالانه نیویورک در این هفته همراهی خواهد کرد.
 Fujitsu Limited ، از درآمد 54 میلیارد دلاری خود تا پایان ماه مارس 2012 خبر داده بود که 6.4 درصد آن به آمریکا اختصاص داشته است. شرکت بیش از 170000 نفر کارمند در بیش از صد کشور دنیا داراست.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.