رونمایی از نمایشگرهای Ultra HD لنوو در نمایشگاهCES

رونمایی از نمایشگرهای Ultra HD لنوو در نمایشگاهCES
زمان مطالعه: 2 دقیقه

لنوو که سال جدید را با ابداعات و فن آوری های جدید آغاز کرده است به تازگی در نمایشگاه CES سال 2014 که در لاس وگاس برپا شده است از دو نمایشگر با نام های ThinkVision Pro2840m  بیست و هشت اینچی  و ThinkVision 28 با صفحه نمایش هوشمند اندرویدی رونمایی کرده است. هر دوی این محصولات دارای رزولوشن  2160 x3840 می باشند.
   


 
 

  
 پیش از آغاز نمایشگاه انتظار می رفت که فن آوری های جدید امسال شامل صفحه نمایش های Ultra HD یا 4K و لپ تاپ ها و دسکتاپ هایی با اپلیکیشن های جالب اندرویدی باشد که لنوو این انتظارات را تا کنون برآورده کرده است.
 مدل Pro2840m در ماه آوریل و با قیمت 799 دلار عرضه می شود، در حالی که همتای اندرویدی آن در ماه جولای و با قیمت حدود 1199 دلار به بازارها روانه خواهد شد.
 Think Vision 28 دارای سیستم عامل اندروید 4.3 و امکان لمس 10 انگشت به طور همزمان و نیز دارای قابلیت NFC که پیشتر در مقاله ای با همین عنوان در سایت منتشر شده است می باشد. هردوی این دستگاهها دارای پورت های USB متعددی هستند که امکان شارژ وسایل الکتریکی را نیز به ما می دهند. پورت HDMI، وب کم دو مگاپیکسلی و اسپیکرهای استریو همه از ویژگی های محصولات جدید لنوو می باشند.  

  

 این نمایشگرها با صفحه بزرگ و رزولوشن بسیار بالا می توانند با تلویزون های هوشمند بسیار گران قیمت رقابت کنند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.