دل به بزرگترین شرکت خصوصی IT تبدیل می شود

دل به بزرگترین شرکت خصوصی IT تبدیل می شود
زمان مطالعه: 2 دقیقه

همکاری دل و EMC  با هدف تبدیل شدن به بزرگترین شرکت خصوصی

 مقامات دو شرکت Dell و EMC قصد دارند با همکاری یکدیگر در زمینه IT، بزرگترین شرکت فناوری خصوصی در سطح جهان را راه اندازی کنند.
   

 همکاری دل و EMC
  

 
 سهامداران شرکت EMC تایید کردند مبلغی معادل 67 میلیارد دلار از شرکت دل دریافت خواهند نمود. به نظر می رسد با پرداخت این مبلغ، بزرگترین ادغام شرکت های فناوری تا کنون رقم خواهد خورد.
 شرکت EMC یک شرکت آمریکایی و چندملیتی است، که در زمینه امنیت اطلاعات، ذخیره و مجازی‌سازی داده‌ها، مدیریت اطلاعات و رایانش ابری فعالیت می‌نماید. دل با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که پس از چند ماه مذاکره سرانجام موفق شده است مجوزهای لازم را برای انجام این خرید بزرگ از دولت آمریکا دریافت کند.
  

 همکاری دل با شرکت EMC

 
 
 این نهاد تازه ترکیب شده، که به نام فن آوری های دل معروف شده است، با هدف فروش محصولات برتر در حوزه فناوری اطلاعات ایجاد شده است. این محصولات و خدمات متنوع شامل رایانه های شخصی، لپ تاپ، سرور، تجهیزات ذخیره سازی و شبکه است. همچنین قرار است برندهای مختلف، از جمله دل، زیرساخت اطلاعات EMC، VMware، RSA و Virtustream، همگی در زیر یک چتر واحد به فروش برسند.
 تصویب این قانون فروش و اقدامات رو به جلوی آن قرار است که از کشور چین شروع شود. در همین ارتباط جو توچ، مدیر اجرایی شرکت EMC اعلام داشت: “هیئت مدیره گزینه های متعددی را مورد بررسی قرار داد و در نتیجه تصمیم گرفت که ادغام ما با شرکت دل، بهترین نتیجه مالی و تجاری را در زمینه IT به دنبال خواهد داشت.”
 لازم به ذکر است شرکت دل تنها با سرمایه ۱۰۰۰ دلار در دو دهه گذشته شکل گرفت و با روش فروش مستقیم اینترنتی رایانه و سیستم‌های آن, به شرکتی چندمیلیارد دلاری با بیش از ۶۰ هزار کارمند در ۱۵۰ کشور جهان تبدیل شده است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.