حضور پرقدرت لنوو در نمایشگاه 2016 IFA آلمان

حضور پرقدرت لنوو در نمایشگاه 2016 IFA آلمان
زمان مطالعه: 2 دقیقه

لنوو در نمایشگاه IFA آلمان با ارائه انواع لپ تاپ، تبلت ویندوزی و اندرویدی تنوع محصولاتش را به رخ رقبا کشید.

 شرکت لنوو با حضور مقتدرانه در نمایشگاه IFA آلمان، از محصولات جدید خود رونمایی کرد .  

 نمایشگاه IFA برلین

 
 این نمایشگاه هر ساله با حضور شرکت های بزرگ فناوری اطلاعات در شهر برلین آلمان برگزار می شود و محصولات جدید هوشمند همراه با فناوری های نوین معرفی می گردند. شرکت لنوو که به تازگی شرکت موتورلا را نیز خریداری کرده است، با دست پر وارد این نمایشگاه بین المللی شده است.  

 تبلت لنوو

 
 بسیاری از شرکت کنندگان اعلام داشتند غرفه لنوو در این نمایشگاه از نظر تعداد مدل‌ها و دستگاه های هوشمند نسبت به سایر رقبا از تنوع بیشتری برخوردار بوده است.
 
   

تبلت جدید لنوو

 
 
 در میان شرکت های شرکت کننده، شرکت لنوو با معرفی محصولات و گجت های هوشمند خود قدرت خود را به رخ سایر رقبا کشیده است. گوشی هوشمند سری Moto Mod، نسل جدید لپ‌تاپ‌ هیبریدی با نام Miix 510، تبلت لنوو سری Yoga 910، نسل جدید تبلت‌های یوگا با نام Tab 3 Plus و Yoga Book دو کاربره جدید با دو سیستم عامل اندروید و ویندوز ۱۰ از جمله محصولاتی هستند که لنوو آنها را معرفی کرده و قرار است در ماه اکتبر در دسترس کاربران قرار گیرند.
  

 لپ تاپ لنوو

 
 شرکت لنوو علاوه بر ارائه ویژگی های نوآورانه و خلاقانه، طراحی های زیبایی را در محصولات خود به کار گرفته و چشم حاضرین در این نمایشگاه را به خود خیره کرده است.
 شایان ذکر است نمایشگاه IFA آلمان یکی از قدیمی ترین نمایشگاه های صنعتی در آلمان است و شرکت های پیشرو در زمینه لوازم الکترونیکی مصرفی و لوازم خانگی تلاش می کنند تا با معرفی محصولات خود به شهرت جهانی هر چه بیشتری در این زمینه دست یابند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.