حضور شرکت بهین تکنولوژی در نخستین نمایشگاه تکنولوژی و محصولات آموزشی مدارس ETPEX 2012

حضور شرکت بهین تکنولوژی در نخستین نمایشگاه تکنولوژی و محصولات آموزشی مدارس  ETPEX 2012
زمان مطالعه: 2 دقیقه
شرکت بهین تکنولوژی در راستای حمایت از طرح هوشمندسازی مدارس و توسعه بازار تین کلاینت و زیرو کلاینت و معرفی این محصولات به عنوان راهکارهایی پیشرو و کم هزینه برای ایجاد محیط های اموزشی و اداری مدرن ، اقدام به حضور در نخستین نمایشگاه تکنولوژی و محصولات آموزشی مدارس نموده است.
 این نمایشگاه از تاریخ 1391/1/26 لغایت 1391/1/31 در محل مصلی تهران برگزار خواهد شد. لذا از تمامی مدیران آموزش و پرورش و دانش آموزان دعوت می شود از غرفه 30 این نمایشگاه بازدید نمایند.
 
 ساعت بازدید از نمایشگاه: ساعت : 9:00 الی 19:00

  

 Fujitsu___Atrust_Thin_and_Zero_Clients

  

در این نمایشگاه تین کلاینت ها و زیرو کلاینت های “فوجیتسو” و “ای تراست” برای بازدید کنندگان محترم نمایش داده شد . جهت نشان دادن میزان کاربردی بودن تین کلاینت و زیرو کلاینت در محیط های مختلف آموزشی و کاری ، از یک نوت بوک فوجیتسو ( Core i7) به عنوان سرور مرکزی استفاده شد . بطور همزمان 4 “ال سی دی” 20 اینچ و یک “ال سی دی” 46 اینچ جهت چهار خروجی تصویر مستقل مورد استفاده قرار گرفتند .

  

Fujitsu___Atrust_Thin_and_Zero_Clients2

  

  

بخش فروش و پشتیبانی محصولات شبکه با ارائه جدید ترین و به روزترین راهکار های مربوط به نحوه جایگزینی کامپیوتر های رومیزی با تین کلاینت و زیرو کلاینت ،اطلاعات مفیدی را در اختیار بازدیدکنندگان قرار دادند .

  

  

Fujitsu___Atrust_Thin_and_Zero_Clients1

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.