تولید ماژول های بلوتوث ویژه iOS توسط فوجیستو

تولید ماژول های بلوتوث ویژه iOS توسط فوجیستو
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

راهی آسان برای اتصال ابزارهای مبتنی بر iOS به یکدیگر
 در پاسخ به رشد و توسعه سریع محصولات مبتنی بر iOS و نرم افزارهای مبتنی بر این پلت فرم، Fujitsu Components ماژول های بلوتوث جدیدی را تولید کرده است که با محصولات مجهز به این سیستم عامل محبوب چون iPod ، iPod Touch ، iPhone ، iPad و iPad Mini سازگار است.
 این ماژول ها با یکپارچگی فوق العاده ، با استاندارد Bluetooth +EDR سازگار هستند و به کاربران امکان می دهند تا به آسانی و با سرعت بتوانند میان محصولات مبتنی بر iOS شان ، ارتباطی بی سیم برقرار کنند. با وجود کانکتور های استاندارد و یا کابل فلت تعبیه شده بر روی ماژول به آسانی می توانید آن را به ابزار مورد نظرتان متصل کنید. این ماژول ها می توانند در کاربردهای متنوعی چون کاربردهای پزشکی، تجهیزات عیب یابی و بسیاری دیگر از کاربردها به کار گرفته شوند.
 

 

  

 با ساخت بر اساس تراشه CSR BlueCore-4-External ، خانواده MBH7BTZ از ماژول های بلوتوث ما شامل یک آنتن داخلی ، هشت مگابیت حافظه فلش و تراشه CP هستند. لایه بالایی پشته پروتکل ها شامل L2CAP ، SDP ، RFCOMM ، پروفایل های SPP و FAP و پروتکل های لازم برای ابزارهای مبتنی بر iOS هستند. هیچ چیز فراموش نشده است! برقراری ارتباط و کنترل آن می تواند به راحتی و با دستوراتی ساده انجام پذیرد.  

 

 هر خانواده از ماژول ها شامل پیکربندی های مجزایی است : MBH7BTZ50 یک ماژول ۳۱ x 15 x 2.5 میلی متری با یک آنتن سرامیکی و رابط FFC است. MBH7BTZ52 یک ماژول ۱۷.۶ x 14 x 1.9 میلی متری با آنتن داخلی است و MBH7BTZ53 یک ماژول ۲۶ x 19 x 2.3 میلی متری با آنتنی داخلی و کانکتور بورد به بورد است.
 خانواده MBH7BTZ از ماژول های بی سیم سازگار با iOS کاملا برای کار با بلوتوث تأیید شده و مقررات FCC/IC/CE را رعایت کرده اند.
 شرکت هایی که می خواهند این ماژول ها را خریداری کرده و یا از آن ها استفاده کنند باید به برنامه پروانه های بهره برداری MFi شرکت اپل بپیوندند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.